Gravatar

#91 rimmer 21 år siden

Er der nogen der vil komme med et bud på hvilken version af Terminator 1 der er den bedste når nu man skal til at købe den? og er der nogen der skulle kende til et sted der stadig mod alle odd skulle have en kopi af Dinsneys Tarzan collectors edt.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#92 DarkLight 21 år siden

#90 - Fordi jeg ville gerne have den på R2. Det har cd-wow ikke. ChoicesDirect har den dog på R2, så mange tak! :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#93 lagoni 21 år siden

Hvor bør man købe Oldboy? Jeg har set den hos cd-wow til £15,99, men kan den fåes billigere?

Det er bare den almindelige udgave jeg leder efter, ikke den bling-bling med ekstra metal og lir...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#94 JannikAnd 21 år siden

Er selv i gang med at finde den billigste "Oldboy". Det billigste sted, jeg har fundet den, er Korean DVDs, hvor den koster 23 USD (ca. 140 kr.). - Men til gengæld er der også porto og forsendelse på. Derfor bør du købe den til £15,99 (ca. 180 kr.) hos cd-wow, hvis du kun ønsker at købe denne film. Hvis du derimod skal ha' to-tre film yderligere, er det klart billigst at købe den via Korean DVDs, da gennemsnitsprisen bliver lavere jo flere film, du køber...
Gravatar

#95 lagoni 21 år siden

Tak for det, men husk nu at der højst sandsynligt kommer told på hos korenadvds. Jeg holder mig nok til cd wow.
Gravatar

#96 filmz-lbw 21 år siden

#95 cdwow skriver direkte i deres beskrivelse, at de ikke har så mange udgaver tilbage... såeh... fart på! :)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#97 nakalay 21 år siden

Jeg vil foreslå dig at købe den hos cd-wow. Prisen vil jo komme under 140 kr., hvis du gør brug af et discount link og en voucher - og betaler i USD.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#98 JannikAnd 21 år siden

Hvor meget plejer tolden at være på? - Har ikke selv oplevet det...
Gravatar

#99 lagoni 21 år siden

Gravatar

#100 JannikAnd 21 år siden

Har ALDRIG oplevet told og moms. Jeg betaler porto og levering for et beløb afhængig af leveringens vægt. Er der nogen, der ofte betaler told og moms? - For hvis det er tilfældet, kan det jo slet ikke betale sig at købe film via internettet fra f.eks. Asien...

Skriv ny kommentar: