Er der nogen der vil komme med et bud på hvilken version af Terminator 1 der er den bedste når nu man skal til at købe den? og er der nogen der skulle kende til et sted der stadig mod alle odd skulle have en kopi af Dinsneys Tarzan collectors edt.
Er selv i gang med at finde den billigste "Oldboy". Det billigste sted, jeg har fundet den, er Korean DVDs, hvor den koster 23 USD (ca. 140 kr.). - Men til gengæld er der også porto og forsendelse på. Derfor bør du købe den til £15,99 (ca. 180 kr.) hos cd-wow, hvis du kun ønsker at købe denne film. Hvis du derimod skal ha' to-tre film yderligere, er det klart billigst at købe den via Korean DVDs, da gennemsnitsprisen bliver lavere jo flere film, du køber...
Har ALDRIG oplevet told og moms. Jeg betaler porto og levering for et beløb afhængig af leveringens vægt. Er der nogen, der ofte betaler told og moms? - For hvis det er tilfældet, kan det jo slet ikke betale sig at købe film via internettet fra f.eks. Asien...
#91 rimmer 21 år siden
#92 DarkLight 21 år siden
#93 lagoni 21 år siden
Det er bare den almindelige udgave jeg leder efter, ikke den bling-bling med ekstra metal og lir...
#94 JannikAnd 21 år siden
Er selv i gang med at finde den billigste "Oldboy". Det billigste sted, jeg har fundet den, er Korean DVDs, hvor den koster 23 USD (ca. 140 kr.). - Men til gengæld er der også porto og forsendelse på. Derfor bør du købe den til £15,99 (ca. 180 kr.) hos cd-wow, hvis du kun ønsker at købe denne film. Hvis du derimod skal ha' to-tre film yderligere, er det klart billigst at købe den via Korean DVDs, da gennemsnitsprisen bliver lavere jo flere film, du køber...
#95 lagoni 21 år siden
#96 filmz-lbw 21 år siden
#97 nakalay 21 år siden
#98 JannikAnd 21 år siden
Hvor meget plejer tolden at være på? - Har ikke selv oplevet det...
#99 lagoni 21 år siden
#100 JannikAnd 21 år siden