Sorry Darklight.. Det var under ingen omstændigheder ment negativt.. tilgiv mig hvis det har virket på den måde. Men for lige at forsvare mig selv :) så gav jeg netop eksemplet med Danser med ulve i #1.. Jeg synes stadig dit forsæag er helt reelt men jeg tænkte nu mest af alt på holdere der har har den sidste kant op der gør at det kun kan stå et standard cover i den..
#13, Jeg havde ikke læst dit "Danse med Ulve"-krav i post 1. Og så var det måske også fordi jeg brugte ½ time på at finde noget der måske kunne virke, og så bliver det bare skudt ned.
Det optimale ville være SpielbergFreak design i plexie. De er ikke lukkede i foden, så der kan også være store udgivelser. Umiddelbart kunne det virke meget rimeligt at kontakte sådan et firma og bestille 100. De burde kunne afsættes. Desværre løber prisen også op, når de så senere skal vidresendes rundt i landet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#16 - Tror desværre ikke det vil blive til noget. Det er fair nok, med dem af os, der kender hinanden bedre end som så, men internettet er trods alt de anonymes højborg. Det er for let at løbe fra sådan en aftale.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#11 filmz-sanjo 20 år siden
#12 DarkLight 20 år siden
#13 20 år siden
Men for lige at forsvare mig selv :) så gav jeg netop eksemplet med Danser med ulve i #1.. Jeg synes stadig dit forsæag er helt reelt men jeg tænkte nu mest af alt på holdere der har har den sidste kant op der gør at det kun kan stå et standard cover i den..
#14 davenport 20 år siden
http://www.signalement.com/
#15 DarkLight 20 år siden
Og så var det måske også fordi jeg brugte ½ time på at finde noget der måske kunne virke, og så bliver det bare skudt ned.
Det optimale ville være SpielbergFreak design i plexie. De er ikke lukkede i foden, så der kan også være store udgivelser. Umiddelbart kunne det virke meget rimeligt at kontakte sådan et firma og bestille 100. De burde kunne afsættes.
Desværre løber prisen også op, når de så senere skal vidresendes rundt i landet.
#16 davenport 20 år siden
#17 myggen 20 år siden
#18 dyg 20 år siden
#19 cyberzed 20 år siden
#20 davenport 20 år siden