Er der nogle der ved hvor man kan købe sådan nogen? Skal være til fede udgivelser ala Danser med ulve R3 fra korea.. Spielbergfreak havde nogle engang, men da han ikke ser ud til at få nogle foreløbig må man jo gå andre steder..
...eller man kan slippe fantasien løs og designe sin egen..jeg arbejder med laserskæring og kan lave næsten alt i rustfrit stål. Speciale filmlogoer og andet lir kan skæres i pladen som bukkes op i det design man ønsker ( den fagre nye verden er for sej )
1) Hvis du tror du har noget at sige, så vær sikker på at folk ikke allerede har sagt det. Ellers kommer man bare til at fremstå som en, der ikke gider læse andres meninger, og kun er med for egen vindings skyld. Se selv, hvis du ikke havde skrevet nøjagtigt det samme som #3, ville jeg slet ikke have et ad. 1
2) Der findes ikke noget værre en lukket negativ kritik. Man bliver selv til et problem. Vær istedet åben og forsøg at være en del af løsningen, istedet for - øjeblikkeligt - at blive en del af problemet. Kritisér konstruktivt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 20 år siden
Skal være til fede udgivelser ala Danser med ulve R3 fra korea.. Spielbergfreak havde nogle engang, men da han ikke ser ud til at få nogle foreløbig må man jo gå andre steder..
#2 DarkLight 20 år siden
#3 dyg 20 år siden
Jeg har selv kigget lidt på Raket fra Ikea, men de er ikke så fede.
#4 Razzia 20 år siden
#5 filmz-bullettooth 20 år siden
#6 20 år siden
#7 DarkLight 20 år siden
2) Der findes ikke noget værre en lukket negativ kritik. Man bliver selv til et problem. Vær istedet åben og forsøg at være en del af løsningen, istedet for - øjeblikkeligt - at blive en del af problemet. Kritisér konstruktivt.
#8 filmz-yoshimura 20 år siden
#9 filmz-sanjo 20 år siden
Ja seriøst, hvem snakker du til?
#10 dyg 20 år siden