Gravatar

#21 myggen 20 år siden

Det er nu et par år siden jeg læste det ;)

Kværulant extraordinaire
Gravatar

#22 davenport 20 år siden

Hvad tager du for en kontraktudformning?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#23 myggen 20 år siden

Det kommer så sandelig an på, hvad der skal stå i den, og hvor stort et rådgiveransvar jeg i givet fald påtager mig :)

Men er kontrakten påtænkt som en aftale brugerne imellem, eller mellem en samlet flok indkøbere og en producent?
Kværulant extraordinaire

#24 20 år siden

#15 nemlig men han har desvære ikke tid til at lave sådaan noget og jeg har ikke den tekniske snilde til det :S

Jeg er da villig til at hoppe med på de der covers hvis det kan blive til noget.
Gravatar

#25 DarkLight 20 år siden

Jeg var en tur i Bilka Holstebronx i går og jeg købte et par bogstøttere. Delvist til mine bøger, men også fordi det er træls at have en halv hylde DVD'er og så vælter de rundt.

Sådan ser de ud

Stil et par DVD'er på og Voilá

De glider ikke medmindre man sætter DVD'en helt ude ved kanten, og det ser alligevel dumt ud.
Et sæt koster vist omkring 50 kroner.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#26 davenport 20 år siden

Er det balancid du har ovre i skuffen?
Kan jeg få en?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#27 DarkLight 20 år siden

Hmm jeg ved ikke hvad Balancid er. Men det man kan se i skuffen er brille-pudsemiddel :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#28 myggen 20 år siden

Æv, det var en bedre historie før. Man skal ALDRIG spørge til den slags, det er bedre at sprede den opdigtede historie, sandheden er statistisk set langt mere kedelig.

Men man kunne måske også have fundet på et mere spændende stof end balancid.
Kværulant extraordinaire

Skriv ny kommentar: