#21 - lol - fantastiske illustrationer! :-) Eks. 2 ville dog ikke vaere en mulighed, da nogle covers er tykkere (fx multi-disc digipacks), saa de ville ikke kunne staa paa "holder 2". Og vi ville jo noedigt ha at Bruce fx ikke ville kunne stille Deadwood i den, vel?! ;-) Holder 1 burde dog kunne holde til de fleste covers. :-)
Jeg tænker også lidt på hvis man har tin udgaver af noget, så kunne måske blive ridset, men jeg ikke sikker, i hvertfald SpielbergFreak det er nogle fede holder.
og hey det med at produkt udvikle noget bukket metal fik mig til at tænke på en af mine venner, som produkt udviklede en rejse bøjle inspireret af den klassike scene fra Indiana Jones: Raiders of the lost ark.
Han solgte så rettighederne senere og tjente lidt på det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ja, enig. Den ville nok være bedst i sort. Men ellers overlever jeg nok! ;-)
#23 Hehe tak, kunne stadig godt tænke mig begge eksempler udført... eks. 2 kan man jo bare bruge til cd'er og normale dvd'er, dem er der da alligevel en del af :)
#29 - Det er lige så meget for at have et sted, hvor man kan opbevare sit cover, mens skiven er i dvd'en, så er man fri for at det ligger og flyder et sted, hvor folk kan komme til at ødelægge det... Og så er det jo liret :]
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#21 HeavyClaus 19 år siden
Noget i stil med dette: Eks. 1 eller Eks. 2
#22 DarkLight 19 år siden
"Now Playing" er faktisk en god idé. Den skulle så self. være sort, så den ikke var så opsigtsvækkende når der ikke var en DVD i.
#23 McPeter 19 år siden
Eks. 2 ville dog ikke vaere en mulighed, da nogle covers er tykkere (fx multi-disc digipacks), saa de ville ikke kunne staa paa "holder 2". Og vi ville jo noedigt ha at Bruce fx ikke ville kunne stille Deadwood i den, vel?! ;-)
Holder 1 burde dog kunne holde til de fleste covers. :-)
#24 McPeter 19 år siden
#25 DarkLight 19 år siden
#26 McPeter 19 år siden
#27 elwood 19 år siden
og hey det med at produkt udvikle noget bukket metal fik mig til at tænke på en af mine venner, som produkt udviklede en rejse bøjle inspireret af den klassike scene fra Indiana Jones: Raiders of the lost ark.
Han solgte så rettighederne senere og tjente lidt på det 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#28 HeavyClaus 19 år siden
Ja, enig. Den ville nok være bedst i sort. Men ellers overlever jeg nok! ;-)
Hehe tak, kunne stadig godt tænke mig begge eksempler udført... eks. 2 kan man jo bare bruge til cd'er og normale dvd'er, dem er der da alligevel en del af :)
#29 filmz-kaotmus 19 år siden
#30 dyg 19 år siden