Gravatar

#41 Bates 19 år siden

#39 - Lyder rigtig godt. Det glæder jeg mig meget til! De ville passe fint til de nye hylder jeg også snart skal købe :P

Og som McPeter, så foretrækker jeg også web-shop :)
Gravatar

#42 McPeter 19 år siden

På den anden side er der også noget særligt appellerende ved TV-shoppen... ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#43 Bates 19 år siden

Haha...Ja det kunne være smukt. :D
Gravatar

#44 elwood 19 år siden

Yep hvor I f.eks. Betaler Chuck Norris en ordentlig Sum penge, for at få ham til og sige, hvor meget han bare holder af jeres dvd-holder 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#45 SpielbergFreak 19 år siden

Så kunne vi lime en 20-30 stykker fast i hver ende af et kosteskaft, og så få ham til at træne lidt, og fortælle hvilken øvelse han bedst kan li! :-)

#46 19 år siden

39: Det er altid dejligt at se, når nogen har noget iværksætterånd. Respekt. Håber for jer, at det ender som andet end en garage-projekt. I bør dog nok forberede jer på, at det er og bliver et niche-produkt. Men det har I jo nok gennemtænkt tusind gange. Good luck!
Gravatar

#47 davenport 19 år siden

Jeg har et forslag til jer:

Hvis i skal have solgt mange, så skal i kontakte patentkontoret og Teknologisk Institut. Patentet koster omk. 5000,- hvis i vælger et verdenspatent på designet.
TI sender en konsulent med jer til salgsmøder, ved fx. Dansk Supermarked. Konsulenten er gratis, og overvåger mødet, så jeres idé ikke bliver stjålet.
Hvis i fik solgt idéen til fx. DS, kan de også henvise til en leverandør, der kan lave tingene, men det har i jo allerede.
Det er en lille investering i patentet, resten er gratis.
Håber dette er en oplysning i kan bruge.

Min oldefar og min farfar havde opfundet ventilen til cykler, men tog aldrig patent på det. Jeg kunne være en rig playboy i jetset miljøet i dag, hvis de ikke havde ladet tegningerne ligge i skuffen.
Nu er jeg bare lønslave ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

#48 19 år siden

#47: Jeg kunne ellers lige se dig sidde på en café og spise bacon de luxe, mens du holdt øje med din Ferrari FXX :-)
Gravatar

#49 elwood 19 år siden

#45 haha lige præcis.

men spøg til siden, jeg glæder mig til at høre nyt om jeres fremstilling, og hvornår de bliver tilgængelig.

Har da et par stykker dvd/cd'er som jeg gerne vil vise frem i min samling, og det på trods af min far har sagt den forbudte sætning "kenneth du har så mange dvd'er kan du ikke pakke nogen af dem ned?"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#50 filmz-dresser 19 år siden

#47 Det vil jeg lige prøve at undersøge nærmere igen. Har allerede været hos patent- og varemærke-styrrelsen og det er noget mærkeligt noget!! Din familie har jo opfundet noget der "kan" noget hvis du forstår mig ret og der kommer patent ind i billedet. Vi har ikke noget der kan noget som sådan....så er det et varemærke og det koster et par tusind hvert tiende år pr. land ca.!?!?!?!?!? Meget omfattende....har en hel bog om det fra staten.

Udover det til Jer alle har fakta i øjeblikket en dvd/cd holder fra Stelton til salg for kr. 100,00. Den fylder meget mere end vores og er super upraktisk synes jeg. Kig på den hvis I kommer forbi en fakta butik. Jeg synes, at vores er mere stilet men hvad synes I?

Skriv ny kommentar: