Gravatar

#31 HeavyClaus 19 år siden

Bland dig uden om :-P
Gravatar

#32 SpielbergFreak 19 år siden

Fed ide med den "Now Playing" skriver det lige bag øret.

#33 19 år siden

Hvis der kommer en poll med "Mest nørdede Filmz-tråd", så ved jeg godt, hvilken en jeg skal stemme på...

;-)
Gravatar

#34 Jakobsen 19 år siden

#33 - Men vinderen vil sikkert blive den tråd, hvori der bliver snakket/pralet om hvor mange film at man har set igennem årene :)
It's only a movie...It's only a movie...

#35 19 år siden

Den har jeg desværre/heldigvis ikke set. Andre kandidater er de tråde, hvor folk oploader fotos af deres skæve Silvan-reoler med Sex i Cityens samlede DVD-værker opstillet i farveorden og et plastc Alien-hoved på toppen. Men nu bevæger jeg mig vist ind farlig grund, det er gået galt for mig før :-) Hæ.
Gravatar

#36 SpielbergFreak 19 år siden

Ja det ror jeg vist nok du gør!:-) Opret en tråd til det, det kunne blive ganske spændende!

#37 19 år siden

I might! :-)
Gravatar

#38 putandtake 19 år siden

#35 Nej, men sandheden er ofte ilde hørt...
Gravatar

#39 filmz-dresser 19 år siden

Hej til Alle!! Jeg er SpielbergFreak's bror. Der er mange gode foreslag og enkelte antagelser af, at vores holdere er dyre. Jeg vil prøve at besvare nogle af Jer her:

#12 Ja, det lyder måske lidt dyrt, og vi havde også regnet med, at vi kunne gøre det billigere. Fakta er, at vi indtil videre har betalt et 2-cifret 1000-beløb, bare for at få sat projektet igang!! Vi gør det ikke kun for profittens skyld....langt fra....men mest for at tilbyde andre folk som os selv noget der ikke findes! Med tiden vil rabatter selvfølgelig forekomme. Vi skal dog helst købe en palle (mange!!!) ad gangen siger vores producent :-)

#17 Kunne forstå at min bror og dig talte forbi hinanden. Nej det er ikke meningen, at man fylder en sal med dvd'er, men både min bror og jeg har over 100 af vores limited dvd'er stående på holdere hver.....

#21,23 Som McPeter skriver vil det være et problem at stille f.eks "E.T. - Ultimate Giftset" op på sådan en holder. Det ville kræve mange forskellige mål! Hver gang en ny form skal produceres kræver det som før nævnt et stort beløb, før producenten overhovedet gider at kigge på det (Også ved eks. 1). Så indtil videre starter vi med denne her (Alle ideer er dog gode; der er mange muligheder).

#22 Det bagerste ben vil højst sandsynligt blive slebet så det ikke ridser (Ligger i forhandlinger om hvor mange kr. det vil koste ekstra). Det foreste, hvor dvd'en står er dog ikke noget problem. Har aldrig selv oplevet at det ridser så længe man ikke bare hiver sit digipack cover tværs over holderen (hvilket man jo heller ikke gør når man er en rigtig samler :-) )

Håber dette indlæg kan bruges til noget! Endvidere har vi undersøgt mulighederne for at få dem produceret i plast/akryl, men dette ville koste 50.000kr. til 100.000kr. i startudgift til at støbe en form på en plastikfabrik. Prisen pr. enhed kunne så halveres men vi ville være 5 til 7 år om at tjene det ind, hvis vi valgte denne vej, og det er jo ikke meningen vel? :-) Aluminium ville være dyrere end stål og andre metaller er ikke egnet til formålet (Aluminium kan ikke bukkes og ville også kræve en støbeform med en startudgift på min. 40.000kr.)

Med venlig hilsen
Andreas
Gravatar

#40 McPeter 19 år siden

#39 - rart med lidt nyt om sagen. Fedt I gider gøre så meget ud af det! Og ja, plast-forme er noget dyrt stads! :-(

Er der noget nyt om hvordan I vil sælge dem? Mail-ordrer? TV-Shop? Kupon-hæfter? Telefon-ordrer? Web-shop (holder jeg på!) ;-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: