Gravatar

#11 Yoda 21 år siden

Det er vel de færeste for hvem prisen ikke er et spørgsmål - i længden.

Hvis man køber mange film, så køber man vel der, hvor det er billigst. Hvis butikken ikke kan tilbyde gode tilbud, finder man den, der kan!

Kendere er der nok af, der kan rådgive - og det behøves ikke koste ekstra - bl.a. her på filmz!

Men nej, Laserdisken har - som regel - en god service.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#12 El vez 21 år siden

Jeg tror CD-wow og især Axel er de steder hvor jeg har oplevet den bedste service. Hvorfor Laserdisken på deres onlinebiks er dyrere end alle andre steder har jeg så nu fået svar på, det må være fordi de har puttet ekstraordinært mange nørdede medarbejdere nede i butikken, der giver de kunder den opmærksomhed de kræver, for at få lov til at rippe dem for +/- 100kr over normalprisen på dvd film.

Jeg foretrækker selv at prøve at skaffe den information jeg har brug for via fora som her på filmz, på den måde får man ofte svar på sine spørgsmål, flere meninger på banen og en 'god hyggesnak', uden det koster ekstra.

Bevares, de fører laserdisk som er en nichevare i danmark, men det kan jeg ikke bruge til noget når jeg vil købe dvd'er og de bare generelt er ekstremt dyre.

Jeg synes det er helt fint at støtte specialforretninger, det ville jeg også selv gøre hvis jeg f.eks skulle købe laserdisk, men på dvd fronten mener jeg ikke det er god kundeservice at tage overpris for varerne under påskud at være en specialforretning, nu hvor dvd film er blevet standard til hjemme-kiggeri.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#13 The Insider 21 år siden

Amen.
War. War never changes.
Gravatar

#14 ks 21 år siden

Ingen af os kunne have sagt det bedre El Vez! :)
Gravatar

#15 Morbid 21 år siden

Overvejet at lade El vez skrive et par Moviola artiker? ;)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#16 Yoda 21 år siden

#12 Kan kun tilslutte mig C",)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: