Gravatar

#1 inflector 21 år siden

Står og skal til københavn og i den forbindelse skal jeg helt sikkert købe et par dvder eller 5, men hvor finder man de bedste priser/udvalg?
Butikkenerne skal ikke ligge alt for langt fra centrum.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#2 The Insider 21 år siden

Fona 2000 har et kæmpe udvalg af billige DVD'er. Nogle af dem kan findes billigere andre steder, men de har alligevel en del fremragende tilbud. Den ligger næsten lige ved Storkespringvandet. Ellers er der også TP-Marked næsten lige ved siden af og så selvfølgelig Axel Music på Hovedbanen og i Scala.
War. War never changes.
Gravatar

#3 rimmer 21 år siden

Også Laserdisken ligger tæt på købmagergade og strøget. De har måske ikke de billigste priser, men til gengæld har de et stort udvalg af import titler.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#4 El vez 21 år siden

Lidt adresser:
Tp butikken ligger på Amagertorv 19.
Fona2000 på strøget, Østergade 47.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 inflector 21 år siden

ok tak for responsen. Kender godt fona 2000, men har endnu ikke været i Tp eller axel. Skal helt sikkert ind og lure :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#6 gi-jones 21 år siden

Man bør støtte Laserdiscen. De blev hårdt ramt af ændringerne i importlovgivningen, og måtte lukke her i Århus. Jeg støtter dem med mellemrum i kbh.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7 Yoda 21 år siden

#6 Jeg synes generelt, at laserdisken deværre er for dyre med deres film - ellers en god butik...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#8 The Insider 21 år siden

Nærede indtil for nylig et enormt had overfor Laserdisken (har haft nogen meget ubehagelige oplevelser hos dem). Men deres leder ringede personligt til mig og undskyldte, og så var de yderst hjælpsomme sidste gang, jeg handlede hos dem, hvor de skaffede en billig Laserdisc afspiller og Star Wars IV-V-VI til mig.
War. War never changes.
Gravatar

#9 Yoda 21 år siden

Det kan man da kalde "et-plaster-på-såret-service" C",)..

Jeg er nu bitter over, at jeg for 3 år siden solgte min Laserdisc afspiller og filmsamling :(
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#10 gi-jones 21 år siden

#7: Det er ikke prisen det handler om, og indrømmet, det er muligvis ikke den rigtige tråd at diskutere det i så. Jeg synes bare det er fedt, at have en butik, hvor man kan gå ind og snakke med nogen der ved noget om lortet. Det kan godt være at de ikke er billige, men de har en service som ingen andre har. De ved også en masse om hvilke udgivelser der er gode. Generelt kan jeg godt lide at handle med kendere, og er villig til at betale lidt ekstra for det en gang imellem.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: