Nu taler vi jo selvfølgelig sammen som film-entusiaster, men jeg synes nu - trods alt - at en film på under 4 timer netop holder sig på den rigtige side?! (Den tager 227 min = 3t47m) Men tak for at give mig en chance tilbage for at lave et snappy-comeback! :-D
Ud over det har jeg nu prøvet at ha tømmermænd der varede længere end 4 timer! :-) Sidste gang jeg havde et par rigtigt gode af slagsen nåede jeg faktisk både at se FOTR og TTT i Extended udgaverne før de var væk... :-) Men det var nu også en kamp at holde mig vågen hele vejen igennem - lykkedes dog næsten - ville jo gerne have det hele nogenlunde frisk i erindringen når jeg skulle ind og se ROTK dagen efter! :-)
#21 McPeter 22 år siden
Men tak for at give mig en chance tilbage for at lave et snappy-comeback! :-D
Ud over det har jeg nu prøvet at ha tømmermænd der varede længere end 4 timer! :-) Sidste gang jeg havde et par rigtigt gode af slagsen nåede jeg faktisk både at se FOTR og TTT i Extended udgaverne før de var væk... :-) Men det var nu også en kamp at holde mig vågen hele vejen igennem - lykkedes dog næsten - ville jo gerne have det hele nogenlunde frisk i erindringen når jeg skulle ind og se ROTK dagen efter! :-)
#22 El vez 22 år siden
#23 filmz-WSTE_M 22 år siden
For mig er Must have:
Simpsons complete season (s)
Futurama complete season (s)
descend on us all this day, and for evermore.
#24 dyg 22 år siden
#25 filmz-maban 22 år siden
#26 lagoni 22 år siden
#27 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#28 Morbid 22 år siden
#29 DarkLight 22 år siden