#20 Jeg ved i hvert fald, at region 3-udgaven er en del mere solid end den danske udgave, der igen er en del mere solid end den britiske. Alle de indpakninger, jeg har set indtil videre, har været i skiftende kvalitet, så jeg er lidt påpasselig med, hvad jeg køber.
Er region 1 identisk med den danske, region 3-versionen, eller er den helt sin egen? Er der en, der kan svare mig på det?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Der er i øvrigt ikke nogen nævneværdig kinesisk tekst på min R3-udgave af ROTK. Et af hæfterne er på kinesisk, men det er suppleret med et andet hæfte, der er på engelsk og ellers magen til. :)
#26 Min ROTK-boks er godt nok ikke helt lige så læderagtig som min Indy-boks (også i R3), men den føles da mere "rustik" end region 2-udgaverne af LOTR. Men nu må vi se; cd-wow har meddelt mig, at de måske får de to første film i R3 på lager igen i den nærmeste fremtid.
#21 nakalay 21 år siden
Er region 1 identisk med den danske, region 3-versionen, eller er den helt sin egen? Er der en, der kan svare mig på det?
#22 nakalay 21 år siden
#23 filmz-Kadann 21 år siden
Kender du ikke nogen der har EE-udgivelserne på R1, så kan du evt. sammenligne din boks med deres?
#24 nakalay 21 år siden
#25 filmz-dr. hoax 21 år siden
#26 filmz-Alex De Large 21 år siden
#27 nakalay 21 år siden
Men nu må vi se; cd-wow har meddelt mig, at de måske får de to første film i R3 på lager igen i den nærmeste fremtid.
#28 filmz-Kadann 21 år siden
Hvis du vil tage chancen, har www.koreandvds.com R3 udgaverne til omkring 150-160 kr. pr. stk.
#29 nakalay 21 år siden
#30 El vez 21 år siden