#80 Der findes masser reelle udgivelser paa R3 af vestlige film. Mange af dem virker maaske skrabede eller billige, men det betyder ikke noedvendigvis at det er bootlegs. Bare se paa cdwow eller www.dddhouse.com.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#80 Ja, både dddhouse og layoyo sælger mig bekendt udelukkende legitime udgivelser af såvel asiatiske som vestlige film. Det gælder også - igen, så vidt jeg ved - de koreanske sites koreandvds og dvdfromkorea. Men hvis man ser på den samlede volumen af film, der sælges i Østen, så er det da sikkert helt rigtigt, at langt de fleste er bootlegs. Men bare fordi vores bekendte tager brændte skodkopier med hjem fra badeferie i Thailand, behøver vi andre jo ikke at købe dem.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Sky captain and the world of tomorrow, hvor finder man den billigst :D ved at den næsten lige er udkommet, men der er nok nogle der har den billigt alligevel
skal være billigere end 180kr, for det har de den til i Kvickly Xtra, og hvis ikke den er det, så smutter jeg ud og henter den idag. Så gerne nogle hurtige svar ;)
#81#82 nu hentydede jeg også til eBay, ikke cdwow osv. :P Hvis du vil købe en vestlig film over eBay, og der stå Macau, China eller Hong Kong under location, så glem det.
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
#81 El vez 21 år siden
#82 filmz-yoshimura 21 år siden
#83 filmz-mr. pink 21 år siden
skal være billigere end 180kr, for det har de den til i Kvickly Xtra, og hvis ikke den er det, så smutter jeg ud og henter den idag.
Så gerne nogle hurtige svar ;)
#84 nakalay 21 år siden
#85 filmz-WSTE_M 21 år siden
Hvis du vil købe en vestlig film over eBay, og der stå Macau, China eller Hong Kong under location, så glem det.
descend on us all this day, and for evermore.
#86 filmz-topmajor 21 år siden
#87 JannikAnd 21 år siden
Ellers kan du købe den via Axel for 120 kr.
#88 filmz-topmajor 21 år siden
#89 filmz-dr. hoax 21 år siden
#90 filmz-WSTE_M 21 år siden
Internal Affairs complete trilogy boks
nogen steder ?
Jeg har set en super lækker sort boks med hele trilogien og masser af ekstra materiale, men nu kan jeg ikke finde den igen...
descend on us all this day, and for evermore.