# 50 Det er der som regel nogen, der allerede har gjort.
Men DVD Profiler er jo et brugerbaseret program (hvorfor jeg heller ikke helt forstår, at man skal punge penge ud for at benytte 3.0), så hvis en film man ejer ikke allerede findes i databasen, gør man blot alle (inkl. sig selv) en tjeneste ved at tilføje/contribute den med info og scans. Af de film jeg selv har contributed har jeg dog aldig tilføjet cast osv., men de er blevet accepteret alligevel.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Det kan meget vel være, at det er et "brugerbaseret" program, når det kommer til at up-loade profiler og scans af mere eller mindre svingende kvalitet, men selve programmet, udviklingen af dette og de løbende tilføjelser af nye finesser er jo en eller flere programmøres indsats og ikke brugernes. En indsats, jeg gerne vil betale for, da det klart er det bedste program, der er i omløb og 130,- i øvrigt ikke er alverden.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Hvordan ser det ud med programmet? Kan man hente det eller ikke? Og i så fald, hvilken version er det imidlertid? Jeg har hentet 2,4 nu og vil gerne i gang. Men den gider ikke sende en activation mail til mig! Er der nogen problemer med sitet, eller..?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Der skulle ikke være, så vidt jeg ved, nogle problemer med at hente 2.4 versionen hos Intervocative - det er 3.0 versionen hos det pt. lukkede Invelos, der ikke kan hentes.
Hvorfor du ikke modtager en mail, ved jeg ikke.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Hvis man tjekker de forskellige fora på Intervocative, kan man se, at flere indlæg handler om, at kunder, der har betalt og downloaded 2.4 versionen ikke har fået tilsendt deres kode via mail. Åbenbart svarer de heller ikke på henvendelser!
Det lader til, at rets-problemerne mellem Intervocative og Invelos måske er større end først antaget!?
#51 chandler75 18 år siden
Men DVD Profiler er jo et brugerbaseret program (hvorfor jeg heller ikke helt forstår, at man skal punge penge ud for at benytte 3.0), så hvis en film man ejer ikke allerede findes i databasen, gør man blot alle (inkl. sig selv) en tjeneste ved at tilføje/contribute den med info og scans. Af de film jeg selv har contributed har jeg dog aldig tilføjet cast osv., men de er blevet accepteret alligevel.
#52 stefsims 18 år siden
Angående sagsanlægget:
Der er oprettet en brugerside til at lufte sin harme:
http://www.intervocajerks.com/
#53 Yoda 18 år siden
#54 dyg 18 år siden
#55 Captain Vallo 18 år siden
Er der nogen, der ved, om der er en Mac version af Profiler, som man kan downloade?
... og hvis ikke: Er der så et tilsvarende program, jeg kan bruge istedet?
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#56 Bony 18 år siden
#57 Yoda 18 år siden
Hvorfor du ikke modtager en mail, ved jeg ikke.
#58 Yoda 18 år siden
Det lader til, at Intervocative serveren OGSÅ er nede. Man kan hverken besøge deres hjemmeside eller downloade profiler til version 2.4.
#59 Yoda 18 år siden
Lidt nyt: Serveren er igen oppe at køre!
Hvis man tjekker de forskellige fora på Intervocative, kan man se, at flere indlæg handler om, at kunder, der har betalt og downloaded 2.4 versionen ikke har fået tilsendt deres kode via mail. Åbenbart svarer de heller ikke på henvendelser!
Det lader til, at rets-problemerne mellem Intervocative og Invelos måske er større end først antaget!?
#60 Bony 18 år siden
Så er jeg da glad for at jeg ikke betalt programmet endnu må jeg sige.