Gravatar

#71 Bony 18 år siden

Nu kører DVD profiler jo igen, så ville lige høre om der var nogen der kunne fortælle hvor længe man har gratis trial til at teste det ud? Hvis det da overhovedet er muligt at teste programmet inden købet.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#72 Bony 18 år siden

Jeg tog chancen igår aftes og hentede DVD Profiler og købte ved samme lejlighed en registrering. Jeg må sige at jeg er utrolig positivt overrasket over dette program. Det må siges at være de bedste 30$ jeg længe har givet ud.

Det var et langt og sløvt arbejde at tilføje alle vores film men klokken 3 i nat kunne jeg endelig læne mig tilbage og begynde at kigge på nogle af de features der følger med dette program. Og hvor er det fantastisk. Overskueligt og nemt at gå til. DVD Profiler er et program jeg varmt kan anbefale til alle som kunne tænke sig at have styr på sine DVD film og overblik over crew og skuespillere i dine film.

Glem Excel. Dette er vejen frem.

DVD Profiler V.3 : 6/6 ;)
Gravatar

#73 Captain Vallo 18 år siden

DVD Profiler til Mac?
Anyone?
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#74 DarkLight 18 år siden

#73,
har vi ikke været her før? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#75 filmz-jonasgr 18 år siden

Den nye profiler er da virkelig ringe. Den skriver at registration keys ikke længere er nødvendige for at bruge programmet. Det er kun hvis man betaler at man får en registreringskey til programmet.

Ergo kan jeg åbenbart ikke overføre mine registreringer fra profiler 2 til 3.

Tror vist bare jeg installerer profiler 2 igen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#76 Yoda 18 år siden

Overføre dine registreringer?

Jeg har da overført hele min samling fra version 2.5 til 3.0 uden problemer.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#77 filmz-jonasgr 18 år siden

Men du har også betalt for det ikke ?

Jeg har kun den gratis' version og den gider ingenting.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#78 dyg 18 år siden

#77 - Korrekt, version 3.0 er ikke til gratis brug, ligesom 2.x var. Men det gør da absolut ikke 3.0 til noget ringe program. Selvfølgeligt vil folkene bag gerne tjene en smule penge, og naturligvis vil vi faste brugere gerne betale dem for deres superbe program.

Spænd hjelmen, og op på hesten.. og få så betalt de 170kr.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#79 Bony 18 år siden

Og må lige pudse min glorie ved at sige at jeg finder det ganske underholdende at sidde og opdatere filmene til deres database. Det er ikke engang et stort arbejde. Hvis du har en stor samling af film gør DVD Profiler sgu hele arbejdet for dig. Mega fedt program!
Gravatar

#80 Yoda 18 år siden

Ja, og over weekenden er filmdabasen vokset fra 149.000 til 289.000 - imponerende. I forhold til 2.5 versionen, der kun opdaterer én gang om ugen - så opdaterer 3.0 versionen én gang om dagen!

Og så kan jeg i øvrigt som NayZe kun anbefale, at man spytter de få håndører afsted efter markedets vel nok bedste databaseprogram til film.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: