Gravatar

#31 aknot 21 år siden

Jeg har også handlet en del hos DVDpacific og er heller aldrig blevet nakket i tolden, de skriver som regl en minder værdi på pakken, så jeg kan kun anbefale dem, der går godt nok en lille måned før man for sine varer (med den billigste forsendelse) - kender ikke DVDimport.com, men vil da klart til at tjekke dem ud.
Gravatar

#32 filmz-herskegut 21 år siden

Nu vi snakker om udenlanske sites, hvad saa med play.com ?
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#33 filmz-Bruce 21 år siden

#32 Bestilt derfra een gang og den røg lige i tolden. Så ikke mere for mig derfra.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#34 filmz-herskegut 21 år siden

Ov ogssaa :/ det er umiddelbart det eneste sted de har den dvd jeg skal have..

ellers skal jeg op og give 100kr mere for den, hvilket jeg ikke lige har lyst til.
Gravatar

#35 Yoda 21 år siden

Hvilken DVD?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#36 filmz-herskegut 21 år siden

Dj Tiesto in Concert II,2 disc

der er 2 udgaver ude, den ene har axel, den anden har play.com

Kan lige tilfoje, at DVDZone2 er det andet site som har den, det koster 30kr mere der, men hvis der ogsaa er risiko for told der, er der jo ikke meget ved det :/
Gravatar

#37 aknot 21 år siden

jeg tror ikke der er nogen risiko for told på DVDZone2, de sender fra Belgien, jeg har købt min Godfather collection (for 312,- med forsendelse og hele svineriet) der fra, og der kom ingen told på, de har dog ikke fri forsendelse.
Gravatar

#38 filmz-herskegut 21 år siden

Ok,tek - saa vil jeg prove dvdzone2 :)

Men nu vil jeg ned i Munichen centrum, og se om der ikke skulle vaere nogle ligeledes gode butikker, det kan da ikke passe at der ikke er noget i stil med Fona2k, TP eller stereo studio.
Gravatar

#39 filmz-herskegut 21 år siden

Var saa heldig at finde netop den version nede i byen igaar, og til den samme pris fra dvdzone2, bedre bliver det jo nok ikke :)
Gravatar

#40 aknot 21 år siden

Heldige asen - men det er jo altid rart (og bittert når det er den anden vej) :)

Skriv ny kommentar: