Men hvis jeg nu bestilte den her, så ville der ikke være nogen chance for at der kommer told på? Jeg mangler jo ligesom Lord Of The Rings: Extended Trilogy i min samling... Og det er det billigste jeg lige har set den til...
WOW! De har jo mange gode tilbud! Har aldrig hørt om siden... Eller i hvert fald ikke bemærket den, da jeg kun troede det var Axel & CD-WOW (og diverse danske e-shops som DVDoo) at man kunne handle toldfrit på...
#9 Ja det tror jeg godt. En boks er som regel mere sammenpresset og vejer mindre. Tror de tager efter vægten, for pakkerne er altid lige store, de kommer bare lidt mere fyld i, hvis der kun er 2-3 stks.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Når jeg forsøger at registrere en bruger inde på dvdimport får jeg simpelthen bare en fejl. Gør jeg noget forkert? Der står "if you are not registered, click here", det gør jeg, og derefter trykker jeg sign in. Hvorefter jeg får en error.
#11 Herrguth 21 år siden
Men hvis jeg nu bestilte den her, så ville der ikke være nogen chance for at der kommer told på?
Jeg mangler jo ligesom Lord Of The Rings: Extended Trilogy i min samling... Og det er det billigste jeg lige har set den til...
#12 filmz-Munk 21 år siden
- Steve Carell
#13 Herrguth 21 år siden
Har aldrig hørt om siden... Eller i hvert fald ikke bemærket den, da jeg kun troede det var Axel & CD-WOW (og diverse danske e-shops som DVDoo) at man kunne handle toldfrit på...
Nu vil jeg da bruge den ofte også!
Tak for tippet!
#14 filmz-Bruce 21 år siden
#15 filmz-lbw 21 år siden
#16 nakalay 21 år siden
#17 Herrguth 21 år siden
Der står lige her at de sender fra Quebec, Canada...
#18 Yoda 21 år siden
Som sagt, jeg har bestilt ca. 30 gange hos dem, hvor det dyreste har været 575,- og der har ingen problemer været.
De seneste to forsendelser har jeg fået via Deutsche Post, hvoraf den ene var "Hitchcock Signature Collection" en 10-box til 360,-
#19 ks 21 år siden
Når jeg forsøger at registrere en bruger inde på dvdimport får jeg simpelthen bare en fejl. Gør jeg noget forkert? Der står "if you are not registered, click here", det gør jeg, og derefter trykker jeg sign in. Hvorefter jeg får en error.
#20 filmz-sanjo 21 år siden