Gravatar

#1 ks 21 år siden

Nogle der handler meget der? Kommer der told på, og hvad koster fragten?
Gravatar

#2 Yoda 21 år siden

Ingen told, ingen fragt.

De sender fra Belgien og Tyskland.

Deres service er upåklagelig, har handlet hos dem 20-30 gange, omend leveringstiden nogle gange kan være ret lang. Ikke desto mindre har de nogle gode priser, der gør det værd at vente. Et fint pendant til f.eks. DVDSoon.

De besvarer desuden gladeligt - og hurtigt - evt. mails, hvilket er et plus i min bog. Så bestil bare løs ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 dyg 21 år siden

Jeps, godt sted.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 ks 21 år siden

Okay. Nu vi er ved amerikanske sider, er der nogen der har erfaring med DVDPacific?

Jeg leder efter nogle steder, der sælger R1, men hvor man kan undgå told på større ting. Alt under toldgrænsen kan jo købes for en slik hos DVDSoon, men jeg bryder mig ikke om told risikoen hos dem.
Gravatar

#5 filmz-Bruce 21 år siden

#4 Har købt MASSER hos DVDPacific. De er billige selv med den billigste fragt oveni hatten, har et stort udvalg og ud af 50 købte dvd'ere er een pakke røget i tolden ogd er var 5 DVD'ere i. Resten, pakker med 1-4, er røget igennem hver gang.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 Yoda 21 år siden

Det lader til, at man burde kigge nærmere på DVDPacific ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#7 filmz-Bruce 21 år siden

#6 Hvad jeg ikke har fundet hos CDWOW eller Axel, finder jeg altid hos DVDPacific, men jeg holder også altid priserne op imod DVDImport, fordi der er forskel på hvilke titler, som er billige.

Men good hunt :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8 ks 21 år siden

Okay. Men DVDPacific skriver altså den 'rigtige' værdi på pakkerne? Ligesom DVDSoon.
Gravatar

#9 nakalay 21 år siden

Bruce, ville du turde at bestille Guinea Pig-boksen (4 disks) fra DVD Pacific?
Er der evt. andre, der har bestilt den derfra og modtaget den?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#10 filmz-Munk 21 år siden

Vil også gerne rose dvdimport... har handlet med dem en 10 gange efterhånden, og de har leveret upåklageligt... om som tidligere nævnt, ingen fragt, ingen told, og alligevel har de en tendens til at nedskrive værdi'en.. bare for at være på den sikre side!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell

Skriv ny kommentar: