Ville lige høre om der skulle være nogen, der havde handlet ved DVDsoon.com.
De har free shipping og en dælens masse gode billige film, så jeg ville høre om de sender alle film i en pakke, eller sendes hver film for sig selv? Hvor bliver filmene sendt fra? Og hvor lang tid tager det normalt før filmene ankommer?
(Men hvis nogen ved, hvor jeg kan finde Boogie Nights Platinum Edition og Night of the Living Dead: Millennium Edition til mindre end ~160kr, må de da gerne lige sige til)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
de sender filmene i en pakke, og de bliver sendt fra canada så du skal bestille en film af gangen hvis du vil undlade at betale told og moms. det plejer at tage omkring en uge før filmene ankommer.
#4 - jaoeauheauh...Jeg har nu tit bestilt fra andre lande, for over 80kr, uden at betale moms/told. Men de gange jeg har købt ting der kostede ca 200 og derover, så har de været ude med snøren. Om det er ren og skær tilfælde ved jeg ikke, men sådan er mine erfaringer på det punkt. Men nu får jeg se.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 dyg 22 år siden
De har free shipping og en dælens masse gode billige film, så jeg ville høre om de sender alle film i en pakke, eller sendes hver film for sig selv? Hvor bliver filmene sendt fra? Og hvor lang tid tager det normalt før filmene ankommer?
(Men hvis nogen ved, hvor jeg kan finde Boogie Nights Platinum Edition og Night of the Living Dead: Millennium Edition til mindre end ~160kr, må de da gerne lige sige til)
#2 filmz-Fjolle 22 år siden
#3 dyg 22 år siden
#4 filmz-goldeneye 22 år siden
#5 nakalay 22 år siden
læs her
#6 dyg 22 år siden
#7 filmz-Mifan 22 år siden
Ellers har du nok bare været heldig... :)
#8 dyg 22 år siden
#9 nakalay 22 år siden
#10 dyg 22 år siden