Grundet de efterhånden mange bestillinger på E.T. (samt for overskuelighedens skyld!) har jeg set mig nødsaget til at oprette en tråd alene til dette formål.
De af jer, der skal have filmen sendt med posten bedes venligst indbetale følgende beløb på min bankkonto, hvis nr. I vil modtage pr. privat besked:
110 kr. for film, emballage og forsendelse som pakkepost
eller
93 kr. for film, emballage og forsendelse som brevpost
Sidstnævnte er en smule billigere, men når det kun er brevpost, tager PostDK ikke ansvar for noget som helst, der kunne hænde undervejs. Ej heller gør jeg.
Når pengene er sendt (og vær venlige at mærke overførelsen med jeres profilnavn her fra filmz!), og jeg har jeres adresse, ryger filmene jeres vej.
En del af jer, der har bestilt, har haft snakket om at deles om portoen, hvilket siden er blevet til evt. at forære undertegnede en returbillet til København, hvilket vi kunne kombinere med noget hygge, f.eks. hos Crystalstar1200 (godt initiativ, mester! :D). Dette kan imidlertid IKKE blive i den kommende weekend (uge 20), som det først har været på tale. Hvad med weekenden uge 21 i stedet? - eller er der andre forslag?
De personer, jeg evt. afleverer filmene til personligt (i forbindelse med ovenstående arrangement), skal bare sætte 60 kr. ind på min konto.
Fælles for alle - selv de, jeg skal mødes med - gælder det dog, at jeg gerne ser pengene forudbetalt, fordi det som bekendt udpiner de økonomiske ressourcer en smule at lægge ud for så mange film. Det er en fattig måned, og jeg kan pt. ikke lægge ud for flere film.
På forhånd tak!
NB: Grundet travlhed modtager jeg ikke flere bestillinger på E.T. I, der allerede har "lagt billet ind", fremgår af listen nedenfor, og jeg vil selvfølgelig sende de eksemplarer, jeg allerede har købt og prøve at få købt ind til resten (hvilket også afhænger af, hvor hurtigt det går med pengeoverførslerne).
Scherlund El Vez Crystalstar1200 Corgan Kadann Eventium Nakalay Thorsby
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Hehe så meget postyr for E.T. :P Jeg gav i for noget tid siden 89kr i dagli brugsen :) Men hvis det er ville jeg gerne høre med de andre film der til 25 kr? Er der flere af dem?
Jeg kan sikkert ikke næste weekend, da jeg skal arbejde, så vidt jeg husker. Desuden har jeg nok ikke meget tid de næste par weekender i det hele taget.
Men, hvis det falder uheldigt sammen, kan El Vez eller Corgan sikkert tage imod min udgave, hvis jeg ikke har mulighed for at møde op. :)
Anyways.. kast noget kontonummer til os, så bliver der smidt penge ind pronto. :)
Hvilke dage/weekender kan I mødes i de næste par uger, for jeg/vi ved der er mange der skal til eksamen eller er spændt hårdt op her op til sommerferietiden ???
#1 evermind 21 år siden
De af jer, der skal have filmen sendt med posten bedes venligst indbetale følgende beløb på min bankkonto, hvis nr. I vil modtage pr. privat besked:
110 kr. for film, emballage og forsendelse som pakkepost
eller
93 kr. for film, emballage og forsendelse som brevpost
Sidstnævnte er en smule billigere, men når det kun er brevpost, tager PostDK ikke ansvar for noget som helst, der kunne hænde undervejs. Ej heller gør jeg.
Når pengene er sendt (og vær venlige at mærke overførelsen med jeres profilnavn her fra filmz!), og jeg har jeres adresse, ryger filmene jeres vej.
En del af jer, der har bestilt, har haft snakket om at deles om portoen, hvilket siden er blevet til evt. at forære undertegnede en returbillet til København, hvilket vi kunne kombinere med noget hygge, f.eks. hos Crystalstar1200 (godt initiativ, mester! :D). Dette kan imidlertid IKKE blive i den kommende weekend (uge 20), som det først har været på tale. Hvad med weekenden uge 21 i stedet? - eller er der andre forslag?
De personer, jeg evt. afleverer filmene til personligt (i forbindelse med ovenstående arrangement), skal bare sætte 60 kr. ind på min konto.
Fælles for alle - selv de, jeg skal mødes med - gælder det dog, at jeg gerne ser pengene forudbetalt, fordi det som bekendt udpiner de økonomiske ressourcer en smule at lægge ud for så mange film. Det er en fattig måned, og jeg kan pt. ikke lægge ud for flere film.
På forhånd tak!
NB:
Grundet travlhed modtager jeg ikke flere bestillinger på E.T. I, der allerede har "lagt billet ind", fremgår af listen nedenfor, og jeg vil selvfølgelig sende de eksemplarer, jeg allerede har købt og prøve at få købt ind til resten (hvilket også afhænger af, hvor hurtigt det går med pengeoverførslerne).
Scherlund
El Vez
Crystalstar1200
Corgan
Kadann
Eventium
Nakalay
Thorsby
#2 HeavyClaus 21 år siden
Jeg gav i for noget tid siden 89kr i dagli brugsen :)
Men hvis det er ville jeg gerne høre med de andre film der til 25 kr? Er der flere af dem?
#3 Morbid 21 år siden
Virkelig flot!
#4 evermind 21 år siden
#3: Tak skal du have. :)
#5 filmz-Kadann 21 år siden
Men, hvis det falder uheldigt sammen, kan El Vez eller Corgan sikkert tage imod min udgave, hvis jeg ikke har mulighed for at møde op. :)
Anyways.. kast noget kontonummer til os, så bliver der smidt penge ind pronto. :)
#6 evermind 21 år siden
#7 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Great - at du kan lægge ud for os andre, som ikke lige bor i nærheden af din Kvickly - Se det er rigtig filmz.dk ånd :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#8 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Hvilke dage/weekender kan I mødes i de næste par uger, for jeg/vi ved der er mange der skal til eksamen eller er spændt hårdt op her op til sommerferietiden ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#9 Thorsby 21 år siden
#10 evermind 21 år siden
Crystal, jeg holder lige weekenden i uge 21 forholdsvis åben, indtil vi ved mere...