Gravatar

#11 Corgan 21 år siden

#8:

Hmmmm.... jeg ved ikke hvornår det vil passe mig bedst. Jeg har ingen eksamener (da jeg ikke studerer) og de opgaver jeg sidder med på arbejdet lige nu, har jeg ikke deadline på i den kommende tid.

Så, kom med et forslag.
Gravatar

#12 Thorsby 21 år siden

Iøvrigt, helt uden pres, hvis du kan nå at få dem afsted med posten onsdag, så er der jo ingen grænser for hvor evigt taknemmelig jeg er er :-) Så kan de jo nå frem inden TV'et flyder over af royale transmissioner...men ellers går det selvfølgelig også. :-)
http://www.imdb.com/name/nm1302765/
Gravatar

#13 El vez 21 år siden

Weekenden i næste uge (21) passer mig fint.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#14 evermind 21 år siden

#12: Dine penge er allerede gået ind, Thorsby, så jeg sender den i dag. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#15 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Okay - Lad os prøve at finde ud af noget til næste uge (21) så prøver jeg at finde et sted vi kan være :)

Jeg ligger pt. syg og kan ikke lave meget andet end glo filmz, lytte muzak og surfe netz, men regner med at blive rask inden da.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#16 Kalle Ferm 21 år siden

*LOL* Det var mange z'er. ;)
God bedring!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#17 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 16 Takker !

Dezzz er alt det det skriveri på filmz.dk og newz.dk :O)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#18 filmz-Alex De Large 21 år siden

Dont forget about me, jeg er også med :)
Gravatar

#19 evermind 21 år siden

OBS:

Til jer, der ønsket at få filmen tilsendt som brev - det kan formentlig gøres til blot 83 kr. Problemet er, at vægten ligger og vipper lige på 250 grams grænsen, hvilket gør forskellen på, om det bliver 15 eller 25 kr. i porto. Hvis jeg kan få en postarbejder til at skrive en note på konvolutten, går den igennem til 15 kr., men så er jeg til gengæld også afhængig af posthusets åbningstider, og forsendelsen kan være en smule længere. Hvis du vil have din film hurtigst muligt, bør du derfor overføre 93 kr, men ellers skulle 83 kunne gøre det. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#20 Thorsby 21 år siden

Jeg er lige kommet hjem og fundet at posten har været her med min! :-) Nu må vi jo allesammen stå på pinde for den rare evermind, når han skal bruge noget her fra København.
http://www.imdb.com/name/nm1302765/

Skriv ny kommentar: