Gravatar

#1 filmz-Jack Slater 21 år siden

Jeg har den danske region 2 tripple-disk udgave, og læste om et easteregg på internettet. Man skulle trykke 82997 på hovedskærmen, hvorefter man skulle kunne se to deleted scenes, men virker det på region 2 udgaven? Jeg kan nemlig ikke få det til at virke.
Gravatar

#2 Bohemian 21 år siden

jeg læste osse om det men har ikke lige tjekket det ud, var det ikke noget med en alternativ slutning eller noget????
Free in serenity.
Gravatar

#3 El vez 21 år siden

Although this version has two cuts of the film, the scenes used in the 3rd extended cut on the US disc, DO appear here as deleted scenes ("Data Core").

Altså ikke som påskeæg.

Påskeægget med talkombinationen gælder kun for R1 UE, den franske, britiske og australske udgave af filmen, se evt. her, easter eggs står med grøn skrift og den danske 3-disc er den de kalder "R2 UE Scandinavia".
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4 Bohemian 21 år siden

*3
Øv....
Free in serenity.
Gravatar

#5 filmz-Jack Slater 21 år siden

Når bare man kan se de to scener er jeg sådan set ligeglad med om det er easteregg eller ej.Jeg var ikke klar over at de fandtes på disk 3 da jeg oprettede denne tråd. Så tak for svarene.
Gravatar

#6 El vez 21 år siden

Fidusen med R1 er at man kan se dem integreret i filmen og dermed få lov til at se 3 forskellige udgaver af T2:
- Theatrical cut
- Dir cut
- Extended Special Ed

...o well :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#7 filmz-Jack Slater 21 år siden

Ja okay, men det er nu ikke noget der får mig til at investere i R1 udgaven, jeg vil nu også mene at Dir. cut er den bedste udgave af filmen, da jeg mener at de to klip ikke vil gøre filmen bedre.

Skriv ny kommentar: