Gravatar

#161 Outbound Sith 12 år siden

Thomas Rasmussen er sgu fin nok. Det er da Faxe, der skraber bunden!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#162 MMB 12 år siden

Thomas Rasmussen siger måske noget i sammenlagt 2 minutter under hele kampen.
Gravatar

#163 TheEnd 12 år siden

Nåh ja Faxe. Han er fuckin ogs hjenedød!
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#164 fubar 12 år siden

Har aldrig kunne udstå Dennis Ritter, specielt når det kommer til Tour de France. Den mand... grrr
Gravatar

#165 MMB 12 år siden

Synes Dennis Ritter er en god cykelkommentator, men når han kommenterer fodbold, som kommer hans manglende viden virkelig til udtryk. Det eneste han bidrager med er en masse statistikker, som han dog ofte formår at rode rundt i.
Gravatar

#166 fubar 12 år siden

krummer ofte tæer, når han kommentarer. Især når han forsøger at være ordekvilibrist, som han på ingen måder, men alligevel prøver han gang på gang...
Gravatar

#167 TheEnd 12 år siden

Foeller (165) skrev:
Synes Dennis Ritter er en god cykelkommentator, men når han kommenterer fodbold, som kommer hans manglende viden virkelig til udtryk. Det eneste han bidrager med er en masse statistikker, som han dog ofte formår at rode rundt i.

Jeg elsker ham også som kommentator på tdf! Og ogs enig mht hans kommentering på fodbold.
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#168 kasperfmn 12 år siden

Af TV2's ringe, ringe kommentatorstab foretrækker jeg nu stadig Dennis Ritter frem for resten af flokken. Jeg kan slet ikke holde Flemming Toft ud. Ritter er måske ikke den mest sagkyndige, men er til at holde ud at høre snakke.
Gravatar

#169 dyg 12 år siden

Jeg har lige købt et par Ecco BIOM løbesko, som der skal trænes op til marathon i. Jeg begynder at løbe i dem næste uge, når min halve ironman er overstået, og forventer at de første par uger bliver gevaldigt smertefulde, da de sko giver en lidt anden løbestil. Jeg glæder mig meget!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#170 MMB 12 år siden

Forkerte tråd...

Skriv ny kommentar: