Synes Dennis Ritter er en god cykelkommentator, men når han kommenterer fodbold, som kommer hans manglende viden virkelig til udtryk. Det eneste han bidrager med er en masse statistikker, som han dog ofte formår at rode rundt i.
Synes Dennis Ritter er en god cykelkommentator, men når han kommenterer fodbold, som kommer hans manglende viden virkelig til udtryk. Det eneste han bidrager med er en masse statistikker, som han dog ofte formår at rode rundt i.
Jeg elsker ham også som kommentator på tdf! Og ogs enig mht hans kommentering på fodbold.
Af TV2's ringe, ringe kommentatorstab foretrækker jeg nu stadig Dennis Ritter frem for resten af flokken. Jeg kan slet ikke holde Flemming Toft ud. Ritter er måske ikke den mest sagkyndige, men er til at holde ud at høre snakke.
Jeg har lige købt et par Ecco BIOM løbesko, som der skal trænes op til marathon i. Jeg begynder at løbe i dem næste uge, når min halve ironman er overstået, og forventer at de første par uger bliver gevaldigt smertefulde, da de sko giver en lidt anden løbestil. Jeg glæder mig meget!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#161 Outbound Sith 12 år siden
Fox Mulder
#162 MMB 12 år siden
#163 TheEnd 12 år siden
#164 fubar 12 år siden
#165 MMB 12 år siden
#166 fubar 12 år siden
#167 TheEnd 12 år siden
Jeg elsker ham også som kommentator på tdf! Og ogs enig mht hans kommentering på fodbold.
#168 kasperfmn 12 år siden
#169 dyg 12 år siden
#170 MMB 12 år siden