Gravatar

#1 davenport 12 år siden

(Ved godt der er en fodboldtråd, men synes der skal være en der separat beskæftiger sig med EM)

Hvem tror i vinder? Læste lige at hollænderne selv er ret sikre på at løbe med guldet..
Og Italien blev slået af Rusland i deres testkamp.

Så jeg tror der bliver nogle spændende kampe at se frem til.

....Og vuvuzelahorn er forbudt og strafbart \m/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Åkepool 12 år siden

Ved ikke hvem jeg tror på, men mit håb er selvfølgelig England (jeg anser DK for meget urealistisk). Jeg gider ikke at Spanien vinder.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3 Kruse 12 år siden

Jeg tror at det ender med Spanien som vinder endnu engang. Men jeg håber på at Tyskland vinder. De har et ret fedt hold og så spiller de virkelig en flot omgang fodbold.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 MMB 12 år siden

GLÆDER MIG SOM ET LILLE BARN!!!

Jeg tror, Tyskland vinder. :)

Er der evt. nogen herinde, som kunne være frisk på at lave en tipskupon med et mindre indskud på 50-200 kr (eller hvad I nu vil)?
Det skulle så foregå på en sådan måde, at man oddser på resultatet af alle puljekampene, samt hvem man tror, der bliver nummer 1 og 2 i puljerne, samt på ens forventede udfald af kvartfinalerne, semifinalerne og finalen.
Gravatar

#5 Verbal 12 år siden

Jeg tror ikke helt på Spanien. Med både Villa og Puyol ude er jeg ikke sikker på, at de kan klare sig.

Tror umiddelbart mere på Tyskland og eventuelt Holland.
And like that... he's gone.
Gravatar

#6 The Insider 12 år siden

Jeg håber naturligvis også (som altid) på England, men de når ikke længere end kvartfinalen. Ligesom Kruse og Foeller ville jeg også sætte min lid til Tyskland. Det helt store spørgsmål er, hvem der (sammen med Danmark) ikke kommer ud af The Group of Death - Portugal?
War. War never changes.
Gravatar

#7 davenport 12 år siden

Det er en sindsyg svær gruppe at tippe. Men det bliver nok ikke os der vinder dén pulje, Morten Olsens barnlige optimisme til trods..
Gravatar

#8 MMB 12 år siden

Foeller (4) skrev:
Er der evt. nogen herinde, som kunne være frisk på at være med i en indbyrdes tipspulje på Filmz?
Det skulle så foregå på en sådan måde, at man oddser på resultatet af alle puljekampene, samt hvem man tror, der bliver nummer 1 og 2 i puljerne, samt på ens forventede udfald af kvartfinalerne, semifinalerne og finalen. Den, der så får flest rigtige, vinder så pengene....

Okay, det er der ingen, som gider, kan jeg forstå? :P
Gravatar

#9 davenport 12 år siden

Jeg forstår mig ikke på odds og den slags, så tror ikke jeg kan melde ind. (Er ikke den store spillefugl)
Gravatar

#10 MMB 12 år siden

davenport (9) skrev:
Jeg forstår mig ikke på odds og den slags, så tror ikke jeg kan melde ind. (Er ikke den store spillefugl)

Altså, det er meget simpelt. Der er 24 puljekampe i alt.
For hver eneste kamp skriver du, hvad du tror, kampene ender!

Det vil sige, du kunne skrive følgende:
Danmark - Portugal 3-1

Hvis du gætter kampens resultat rigtigt (det vil sige de rigtige cifre, altså 3-1), så får du 3 point. Men hvis Danmark vinder, og de ikke vinder 3-1, så får du 1 point. Sådan fungerer det med alle kampene.

Derudover kunne man f.eks. give 5 point, hvis du gætter, hvem der bliver puljevindere, samt 5 point, hvis du gætter, hvem der bliver nummer 2 i de forskellige puljer.

Og på baggrund af sine gæt på puljevindere og nummer to i puljerne, kan man så gætte på resultatet af de mulige kvartfinaler og semifinaler, og på den måde har man så sit bud på, hvem der vinder EM!

Det kræver sådan set ikke den store oddser, da du ikke behøver at vide, hvornår bookmakerne sætter oddsene forkert. Dog kræver det selvfølgelig lidt fodboldviden, da du selvfølgelig skal kende til de forskellige holds indbyrdes styrke.

Skriv ny kommentar: