Jeg tror at min hjerne automatisk slår fra, bare det lugter en smule af regning og matematik. Mine flagskibe har altid sprog, samf. og historie. Jeg havde hele skoletiden dårlige lærere i matematik, og hjemme var jeg grædende tvunget til at terpe noget jeg ikke forstod, så det er nok meget forståeligt. Kun dårlige minder - derfor har jeg afskrevet den del. I samme åndedrag, skal mine børn ALDRIG tvinges til at den slags. Jeg har tænkt mig at opmuntre dem til at forfølge det de er gode til, og skide hul i det man alligevel ikke kan finde ud af. Man kan ikke være god til det hele, ingen skal udfordres over evne!
Og så lukker vi den lige i denne tråd, synes jeg :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 davenport 12 år siden
#12 MMB 12 år siden
Altså, jeg kan jo bare sende spørgeskemaet ud i et excel ark, som de forskellige så kan skrive deres resultater ind i.
Men det virker dog ikke, som om der er den store begejstring for projektet...
#13 davenport 12 år siden
#14 MMB 12 år siden
Hvilken pakke?
EDIT: Excel bliver ikke brugt til noget kompliceret. Det eneste, det kræver, er at man kan skrive sine resultater ind i en boks...
#15 bhs 12 år siden
#16 davenport 12 år siden
Jeg havde hele skoletiden dårlige lærere i matematik, og hjemme var jeg grædende tvunget til at terpe noget jeg ikke forstod, så det er nok meget forståeligt.
Kun dårlige minder - derfor har jeg afskrevet den del.
I samme åndedrag, skal mine børn ALDRIG tvinges til at den slags. Jeg har tænkt mig at opmuntre dem til at forfølge det de er gode til, og skide hul i det man alligevel ikke kan finde ud af. Man kan ikke være god til det hele, ingen skal udfordres over evne!
Og så lukker vi den lige i denne tråd, synes jeg :)
#17 MMB 12 år siden
Lukker hvad?!
#18 davenport 12 år siden
#19 davenport 12 år siden
http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/EM2012/2012/06/04...
#20 Åkepool 12 år siden
Og Spaniere og Portugisere..... Tja vel egentlig de fleste.