Gravatar

#51 Slettet Bruger [132519467] 12 år siden

Jeg håber på italiensk sejr, selv om de plejer at underpræstere ved EM. På den anden siden så er presset ikke på os, men på Spanien.

Derudover håber jeg også at Prandrelli vælger at spare Milan spillerne. Det ser heldigvis også ud til, at det kun er Cassano der skal starte på banen. Han er også den der har mest brug for at få noget spilletid.
Abate og Montolivo må gerne få så lidt spilletid som muligt, så den kan være klar til den nye sæson.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#52 MMB 12 år siden

"Spare" Milan-spillere. De er ganske enkelt ikke gode nok til startopstillingen. Og hvorfor i al verden siger du "vi" om det italienske landshold?
Gravatar

#53 bhs 12 år siden

Fordi han med stor sandsynlighed er italiener?
Gravatar

#54 JannikAnd 12 år siden

Jeg håber, vi vinder i aften. Forza Italia!
Gravatar

#55 MMB 12 år siden

Er du også italiener?
Gravatar

#56 davenport 12 år siden

Jeg elsker italiensk mad..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#57 JannikAnd 12 år siden

Foeller (55) skrev:
Er du også italiener?
Kvart!
Gravatar

#58 bhs 12 år siden

Haha, Davenport. Dine kommentare er guld værd nogle gange :). I second that!
Gravatar

#59 Slettet Bruger [132519467] 12 år siden

Spillerne bliver stadigvæk sparet, når de ikke spiller. Om de er gode nok til holdet er altid en smagsag. Nu er det Prandrelli der er træner og han spiller så med dem han mener er bedst.

Jeg er bare glad for at der er så få spillere fra Milan som kommer i kamp som overhovedet muligt.
Det har stor indflydelse på begyndelsen af sæsonen, hvis man også har spillet en slutrunde.

Også derfor at jeg finder det irriterende at Thiago Silva og til dels Pato skal spille OL.

Og med hensyn til selve det italienske hold og dets sammensætning, så havde jeg gerne set at Bochetti var blevet udtaget. Han er bedre end både Bonucci og Rannochia. Men sådan er der altid nogle spillere som man vil være uenige om.

Spændende bliver det, at se Italien i en, højst sandsynlig, 3-5-2 opstilling.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#60 MMB 12 år siden

Giaccherini starter inde :D

Skriv ny kommentar: