Gravatar

#31 DarkLight 20 år siden

1) Mine udtagelser er langt ude, fordi jeg ikke mere der er mere kød på emnet. Jeg forsøgte at gøre den aktuel og ikke gentage mig selv, da jeg mener jeg har sagt hvad der skal siges. Nu ender vi en noget hvor vi begge bare mudrer rundt i det samme. Det er allerede begyndt. Jeg kan heller ikke se hvorfor man ikke skulle have samme holdning uanset skaleringen af samtaleemnet.

2) Undskyld. Jeg har travlt på arbejde og jeg er også nået til det punkt, hvor jeg mener denne diskussion er mere trættende end den er meningsgivende.

3) Jeg mener ikke jeg har ændret mening. En normal reklame glemmer jeg efter kort tid. Hvis dette havde været CGI, ville jeg havde glemt den efter samme tid som enhver anden reklame(Deraf uinteressant). Men i øjeblikket man ser den, er den da meget sjov(Men derfor kan den jo godt være uinteressant). Og nu ender jeg atter med at gentage mig selv. Det gider jeg ikke.

"Det er stadig en hoppebold man kan se i reklamen... ligemeget om den er rigtig eller den er CG."
Nej det er ej. :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#32 filmz-kaotmus 20 år siden

jeg mindes en reklame for en bil, hvor man følger en bold (tror jeg nok) igennem en storm p agtig maskine/opstilling, som var meget imponerende. Om det var et one-take eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men det så virkelig sådan ud. Er der andre der har set den? Og kan huske hvad det var for, så man måske kunne finde den igen...
Gravatar

#33 DarkLight 20 år siden

#32, ja. Det er den jeg omtaler tidligere i tråden. Det var ret fedt lavet.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#34 tiny 20 år siden

Jeg fandt lige en interessant artikel om Nicolai Fuglsig og hans tid som pressefotograf for Politiken. Her fortæller han bl.a. om baggrunden for at stoppe som pressefotograf for i stedet at koncentrere sig om video- og filmmediet. Enjoy!
http://www.cfje.dk/cfje/VidBase.nsf/ID/VB00007557
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#35 davenport 20 år siden

..I grunden er diskussionen ude på et sidespor... Er der nogen den har bidt på, og har nogen af jer egentlig købt det skide fjernsyn? :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#36 DarkLight 20 år siden

Nej. Men jeg står og vakler mellem at springe på LCD vognen eller få et væsentligt bedre billede for færre penge med et CRT.
Gravatar

#37 vapor 20 år siden

#35 Nej... Men jeg har købt en masse multi-farvede hoppe bolde.
Jeg mangler stadig nogle før jeg vil sprede dem ud på en lokal gade. Det bliver godt at se hvor glade alle folk bliver.
Gravatar

#38 MadMartigan 20 år siden

Jeg ved ikke om det kan nævnes i denne forbindelse, men nedenstående hjemmeside, er absolut noget af det smukkeste jeg har set... Og det får også rejselysten frem i en :)

atlantis

Var det iøvrigt ikke der Woody Harrelson boede i filmen After the Sunset ??
I'm your huckleberry...
Gravatar

#39 lagoni 20 år siden

#28 - tak for linket. Desværre virker sangene ikke, men nu har jeg da navnet derpå.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#40 davenport 20 år siden

1000$ for 3 overnatninger som det billigste... Så skal jeg lige høre min chef om jeg kan få lidt mere i løn..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: