Jeg tænkte på om det var muligt at tilføje en kolone med hvornår man selv sidste gang har skrevet i et indlæg. Det kan jeg nemlig aldrig helt holde styr på fordi der er så mange. Tænker specifikt på når der popper indlæg op med fed under 'nyeste ulæste diskussioner' eller 'Egne samt interessante diskussioner' - så ville man kunne se hvornår man selv sidst var aktiv i den diskussion - nogle gange kan der jo godt blive ved at dukke nye indlæg op i en diskussion man for længst har lagt bag sig...
Et alternativ kunne være hvornår tråden er blevet oprettet?!
#1 Kalle Ferm 22 år siden
På mange andre forums bruger jeg altid "Alt" + "s" til at sende med - det er logisk og nemmere. :-)
Kunne man få det implementeret her?
#2 Kalle Ferm 22 år siden
#3 filmz-Wacker 22 år siden
#4 he he - jeg nåede at redde den
http://www.samarit.dk
#4 Kalle Ferm 22 år siden
#5 McPeter 22 år siden
Jeg tænkte på om det var muligt at tilføje en kolone med hvornår man selv sidste gang har skrevet i et indlæg. Det kan jeg nemlig aldrig helt holde styr på fordi der er så mange. Tænker specifikt på når der popper indlæg op med fed under 'nyeste ulæste diskussioner' eller 'Egne samt interessante diskussioner' - så ville man kunne se hvornår man selv sidst var aktiv i den diskussion - nogle gange kan der jo godt blive ved at dukke nye indlæg op i en diskussion man for længst har lagt bag sig...
Et alternativ kunne være hvornår tråden er blevet oprettet?!
#6 filmz-Asta 22 år siden
#7 MadMartigan 22 år siden
#8 filmz-Asta 22 år siden
#9 El vez 22 år siden