Gravatar

#1 filmz-bigemaster666 16 år siden

eller er jeg den eneste der vil have the golden compas, efterfølger set om nogle pr år eller hvad. Som jeg syndes jeg ligeglad om den tjente kun 180.000.000 milioner på verdens plan. men hvad med dvder og andet er der slet ingen en kun mig der vil have den filmatiseret. Det kun jo være efterfølgerne vil tjene det dobbelte.
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#2 filmz-bigemaster666 16 år siden

det jeg mener i min dårligt skrevet kommentar er at er der overhovdet en chance der kommer en efterfølger, til The Colden Compas.
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#3 MouseMickey 16 år siden

Projektet virker ret dødt.

Filmz

IMDB
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#4 MOVIE1000 16 år siden

jeg brød mig ikke om the golden compass men ville det virke med en fortsættelse fordi jeg synes bare at det virkede som en film. men jeg ved ikke lige hvordan bøgerne er skrevet. men elers ville jeg gerne se den.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5 mr gaijin 16 år siden

Den første klarede sig fint worldwide. Men New Line, der lavede filmen, havde solgt rettighederne til al distribution ud over USA, så der, hvor de skulle tjene deres penge, var i USA. Og der gik det slet ikke godt i box office. Så den første bliver forretningsmæssigt set som en fiasko af New Line, og derfor er der ikke stor incitament til at lave en fortsættelse.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: