Retur-processen er i mine øjne ekstremt nem og kundevenlig (man indtaster bare sit kreditkortnummer), men om der er i praksis kommer noget ud af det, tvivler jeg meget på.
Men jeg må jo bare gennem den lange og kedelige indsigelseproces, og få pengene gennem visa.
Er det ikke det samme? Jeg afbestilte en ordre, som de ikke havde sendt, men dog trukket penge for (stik imod deres egne betingelser), og dem kunne jeg knaste ind i retur-tingen. MEn det er nok ikke det samme vi snakker om.
DVDsoons refund-ting ser ud til at virke på papiret, dog får man ikke rabatten tilbage, kun kreditten. Så ligemeget hvad, er man stadig fucked, hvis man har penge til gode hos dem.
Det værste ved det hele er, at de har sat alle deres film sindssygt meget ned i pris. Det klør virkelig i fingerne efter at bestille "Remington Steele" sæson 2-3 til kun 100,-
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Fuck! Jeg tog chancen og bestilte de to "Remington Steele" sæsoner. Nu får vi at se, om jeg bliver snydt! De står begge som værende "in stock", så jeg håber sgu de bliver afsendt hurtigt. Krydser fingre!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#11 myggen 19 år siden
Men jeg må jo bare gennem den lange og kedelige indsigelseproces, og få pengene gennem visa.
#12 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 myggen 19 år siden
#14 Yoda 19 år siden
Edit: Problem løst!
#15 jessup 19 år siden
#16 myggen 19 år siden
#17 filmz-Kadann 19 år siden
#18 Yoda 19 år siden
#19 jessup 19 år siden
#20 Yoda 19 år siden