Gravatar

#31 dyg 19 år siden

#30 - Jeg får bare blanke sider på både www.dvdsoon.com og www.dvdimport.com.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#32 Yoda 19 år siden

Jeg kan heller ikke åbne Soon eller Import. Der kommer kun blanke sider, som NayZe skriver.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#33 Jay El 19 år siden

DVDsoon er også blank hos mig, mens DVDimport ser således ud: DVDimport
Gravatar

#34 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 32 Også blank hos mig :(
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#35 Yoda 19 år siden

Tja, nu funker begge sider igen. De tager os ved næsen, ja de gør.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#36 myggen 19 år siden

DVDImport fungerer i hvert fald godt nok til at sende nyhedsmails ud, men ikke til at afsende en simpel ordre, der skulle være på lager, men har været pending siden 26. maj. Grrr...
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#37 filmz-kain 19 år siden

Hvis I ikke får jeres ordre, og de ikke svare på mails, kan I så ikke få jeres bank til at trække pengene tilbage?
Gravatar

#38 myggen 19 år siden

Formelt set skal man skrive til dem (pr. brev), og vente 30 dage på svar. Hvis ikke det kommer, så kan man - via sin bank - bede Visa om at trække pengene tilbage. Røvbesværligt, i hvert fald gennem min bank, men helt sikkert noget jeg har tænkt mig at gøre.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#39 myggen 19 år siden

God damn, men nu fik jeg faktisk en mail fra dvdimport (som ikke var den sædvanlig nyhedsmail, som de ikke har haft svært ved at sende):

Your order 2078959 is presently in packaging and should ship in
the following 24 to 72 hours. A shipping notification will be sent at upon its departure.

To look at the invoicing details of this order please visit...

Nu lader det kraftedme til, at de faktisk sender min ordre, som jeg i øvrigt bestilte 26. maj 2006.

Nå, men hvis den kommer, så har jeg 1 stk. BSG S1R1 til salg, da jeg også har bestilt en fra dvdpacific (den skulle også være på vej)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#40 Yoda 19 år siden

Go' nyhed.....

Skriv ny kommentar: