Gravatar

#21 Collateral 19 år siden

Man skal hellere bruge sider som cd-wow :) Som jeg selv har fået foreslået herinde og bruger med glæde, og uden problemer.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#22 myggen 19 år siden

Ja, men cd-wow sælger ikke R1-udgaven af BSGS1, og det var sådan set hele pointen med at bestille via dvdimport.

Jeg kan lige tilføje, at dvdpacific ikke længere har den på sin side, men jeg har skrevet til dem og spurgt til den, og fik flg. svar:

Hello there,

Thank you for bringing this to our attention. We are looking into it so feel free to check back in 24 hours or so.

Regards,
Sandy
Purchasing and Sales
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#23 filmz-Bruce 19 år siden

#22 Det passer med, at du kan få den billigere under udsalget om 6½ time :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#24 myggen 19 år siden

Ja, og jeg er sgu' fristet til bare at bestille den via pacific, som har fået den på igen. Den koster nu det samme som den gjorde tidligere, så jeg tror ikke udsalget er gået igang endnu. (Edit: det er gået igang, prisen er bare ikke faldet :))

Jeg må nok gå visas vej efter mine penge hos dvdimport.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#25 filmz-lbw 19 år siden

#20 Good luck! ;o)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#26 myggen 19 år siden

Ja, jeg forstår heller ikke han tør :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#27 filmz-kain 19 år siden

Hverken DVDImports eller DVDSoons side har fungeret de sidste to dage. Tror sgu de er gået nedenom og hjem.
Gravatar

#28 filmz-Bruce 19 år siden

Synd DVDImport skulle mikses ind i DVDSoon. Den fungerede upåklageligt for mig igennem lang tid. Gratis fragt og lave priser.

R.I.P
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#29 dyg 19 år siden

#28 - Helt enig, har købt rigtig meget gennem DVDImport. Synes især de har haft mange Disney-dvd'er (både Collectors Gift Set af Lion King og Aladdin, men også Tin-dåserne) til fabelagtige priser.

Generelt havde de et dejligt stort udvalg til gode priser. Utroligt trist, at de er væk nu :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#30 filmz-jonasgr 19 år siden

#27 Siden virker da fint nok hos mig.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: