#34 Siger ikke at Saving Private Ryan er et mesterværk, jeg benytter bare sarkasme til kritisere den måde hvorpå 'Matrix Fan' fortæller os at SPR er et mesterværk uden at komme med nogle argumenter.
Jeg synes personligt at Saving Private Ryan er et mesterværk, men da jeg ikke prøver at påtvinge nogen denne mening, behøver jeg vel heller ikke argumentere for det.
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
#41 Jeg tænkte nu heller i de baner. Det handler ikke om at påtvinge nogen noget eller have ret.
Jeg vil da meget gerne læse hvorfor (i stedet for kun hvad) folk synes/ikke synes om de forskellige film, og på den måde måske opdage noget nyt ved filmene - som er en af grundene til at jeg læser vores forummer.
Hvis folk bare skriver "den film suger røv" eller noget i den stil, hvad kan andre læsere så bruge det til? Ingenting.
Yes. Hvis man ikke kan argumentere eller bruger argumenter som f.eks at instruktøren har drukket af natpotten, er man allerede nede på Frids niveau og har efter min mening egentlig ikke ret til at kritisere ham.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg husker tydeligt Frids anmeldelse af Saving Private Ryan. Dét der fik MIT pis i kog var ikke den dårlige karakter. Dén er jo blot et spørgsmål om individets smag (FAT DET!)... Det der gjorde mig tosset var, at Frid kom med en kommentar *SPOILER* der gik ud på, at han ikke kunne forstå, hvorfor man skulle sidde og se på en film i 2½ time bare for at se Tom Hanks dø! AAaaargh! Spasser! Ødelæg slutningen for os, din idiot! Jeg kan ved gud ikke klare den tåbelige mand! Og prøv at læse hans Blockbusterblad. Jeg må indrømme, at jeg er holdt op, men førhen var det SPÆKKET med fejl. Fri for Frid, tak!
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#41 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
Jeg synes personligt at Saving Private Ryan er et mesterværk, men da jeg ikke prøver at påtvinge nogen denne mening, behøver jeg vel heller ikke argumentere for det.
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#42 Michael Andersen 22 år siden
Jeg tænkte nu heller i de baner. Det handler ikke om at påtvinge nogen noget eller have ret.
Jeg vil da meget gerne læse hvorfor (i stedet for kun hvad) folk synes/ikke synes om de forskellige film, og på den måde måske opdage noget nyt ved filmene - som er en af grundene til at jeg læser vores forummer.
Hvis folk bare skriver "den film suger røv" eller noget i den stil, hvad kan andre læsere så bruge det til? Ingenting.
#43 El vez 22 år siden
#44 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
#45 filmz-Plimmer 22 år siden
#46 filmz-Kadann 22 år siden
Alene invasionen af Frankrig i starten af filmen, er 2-3 stjerner værd. :)
#47 filmz-Plimmer 22 år siden
#48 filmz-Kadann 22 år siden
Smag er forskellig.. jeg synes det er en glimrende film.
#49 Captain Vallo 22 år siden
Dét der fik MIT pis i kog var ikke den dårlige karakter. Dén er jo blot et spørgsmål om individets smag (FAT DET!)...
Det der gjorde mig tosset var, at Frid kom med en kommentar
*SPOILER*
der gik ud på, at han ikke kunne forstå, hvorfor man skulle sidde og se på en film i 2½ time bare for at se Tom Hanks dø!
AAaaargh!
Spasser!
Ødelæg slutningen for os, din idiot!
Jeg kan ved gud ikke klare den tåbelige mand!
Og prøv at læse hans Blockbusterblad. Jeg må indrømme, at jeg er holdt op, men førhen var det SPÆKKET med fejl.
Fri for Frid, tak!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#50 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
Frid ud af film!