Ohhh my God ... mon det er kedsomheden eller hans filmruller, som dræber dig ;) men der skal være plads til alle slags anmeldere.
Jeg oplevede ham live forleden og det ændrede nu ikke mit syn på ham. Hvordan det kan være at Frids Film bliver lavet til TV3 - jo de er jo sponsoreret af Blockbuster, så det er bare en lang reklame for TV-kanalerne på Viasat eller dem man kan leje hos Blokbuster. Det har nu ikke noget med saglig journalistik at gøre.
Der skal meget til for at få 6/6 stjerner i min bog. Når man har set film som Seven Samurais, Godfather, og alle de andre klassikere, så svarer det jo til at man mener de er ligeså perfekte og der skal en hel del til.
Jeg synes personligt at det er meget bedre at dømme en film fra en 1 til 10 scala... Det nuancerer ligsom bedømmelsen en hel del. Finder det faktisk ret underligt at man ik bare har gjort det fra starten i aviser, filmmagasiner og andre anmelder-medier.
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
#87 Forskellen er jo ikke ret stor og hvis du kun kigger på stjener og ikke selve anmeldelsen hvad kan du så bruge stjernene til? Det er jo kun en indikator for hvorhenne i spectret af film vi er.
#88 - Først og fremmest vil jeg lige sige, at jeg selvf. læser anmeldelsen :) Det er jo det bærende element i bedømmelsen.
Men, jeg vil stadig holde fast i, at en god anmeldelse supleret med en god bedømmelses-indikator giver mere, end en god anmeldelse supleret med en mindre nuanceret bedømmelses-indikator. Hvis jeg skal vide lidt om en film inden jeg ser den, anvender jeg tit metoden med at læse et par anmeldelser og suplerer det med et kig på IMDb (hvor der jo er en bedømmelses-scala fra 1 til 10) Så føler jeg at jeg er godt rustet.
Så, jeg føler godt jeg kan bruge stjernerne til noget - supleret med en anmeldelse...
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Det jeg mente var sådan set bare at springet fra 6 op til 10 er ikke så stort, det vil altid fremgå af anmedelsen om den er god eller ej. At slut karakteren så er på 6 eller 10 stjerne, det kan for så vidt være ligemeget for mig.
#81 filmz-Zikor4 22 år siden
Dirty arsen Frid!
Uhh yeah smack my Frid up..!
#82 filmz-che 22 år siden
Er der en der har set Candyman filmene...?? ;)
#83 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Jeg oplevede ham live forleden og det ændrede nu ikke mit syn på ham. Hvordan det kan være at Frids Film bliver lavet til TV3 - jo de er jo sponsoreret af Blockbuster, så det er bare en lang reklame for TV-kanalerne på Viasat eller dem man kan leje hos Blokbuster. Det har nu ikke noget med saglig journalistik at gøre.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#84 Captain Vallo 22 år siden
Naren er jo på Cockbusters lønningsliste... Han leger vist "redaktør" eller sådan noget på deres blad.
And doing a piss-poor job of it!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#85 filmz-Gæst 22 år siden
#86 filmz-Plimmer 22 år siden
#87 coolflash 22 år siden
#88 filmz-Plimmer 22 år siden
#89 coolflash 22 år siden
Men, jeg vil stadig holde fast i, at en god anmeldelse supleret med en god bedømmelses-indikator giver mere, end en god anmeldelse supleret med en mindre nuanceret bedømmelses-indikator. Hvis jeg skal vide lidt om en film inden jeg ser den, anvender jeg tit metoden med at læse et par anmeldelser og suplerer det med et kig på IMDb (hvor der jo er en bedømmelses-scala fra 1 til 10) Så føler jeg at jeg er godt rustet.
Så, jeg føler godt jeg kan bruge stjernerne til noget - supleret med en anmeldelse...
#90 filmz-Plimmer 22 år siden