Jeg gider som regel slet ikke at læse anmeldelsen af en film, jeg VED jeg gerne vil ind og se (med mindre den er helt oppe og ringe i karakterskalaen). Man kan ikke undgå at blive farvet af en anmeldelse, hvor alle en given films negative punkter bliver fremhævet. Så vil man uværligt have disse i baghovedet, når man ser filmen. Jeg foretrækker at se filmen jeg har sat mig for, danne min egen mening og så siden hen læse anmeldelsen og i harme brokke mig over, hvor latterlige anmelderne egentlig er. Hvis det derimod er en film jeg er lidt i tvivl om er billet- /lejeprisen værd, så checker jeg da selvfølgelig anmeldelserne.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#90 - Ok :) Så er det godt at man kan se filmen og danne sig sine egne karakterer...
#91 - I´m with U on that. Jeg prøver som udgangspunkt også at holde mig så langt væk fra anmeldelser så muligt. Det er nok også grunden til at jeg er tilhænger af en karakter-scala som den på IMDb. Det giver ik noget af handlingen væk, og undgår at være smags-forvridende (set i forhold til en langt subjektiv anmeldelse). Læser også kun en anmeldelse hvis jeg er i tvivl om jeg skal ofte de 65-70 kr. på en billet. Det er jo alligevel til en god del bajer :P
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Nyhedsmagasinet (og for den sags skyld også 19 Direkte) er det helt perfekte sted at parkere Niels Frid (eller "Per Fid", som DR's egen satire-redaktion har døbt ham!).
En rigtig gang mormor-journalistik, hvor folk kan ringe ind med deres småborgerlige meninger til ligegyldige emner, og i øvrigt et program, som jeg konsekvent ikke ser... Hurra for Frid! ;P
Det jeg husker hans program mest for, var da hen spoilede en film totalt, som jeg havde ventet på at se, kan ikke huske hvilken, men det gjorde mig rasende!
Jeg er ked af at skulle anerkende det, men Stegelman er sgu' også blevet helt god til at spolere i Troldspejlet... Vel at mærke hvis det er ham selv der vælger de filmklip, de viser. Troede, at han havde mere filmpli end det.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#91 Captain Vallo 22 år siden
Jeg foretrækker at se filmen jeg har sat mig for, danne min egen mening og så siden hen læse anmeldelsen og i harme brokke mig over, hvor latterlige anmelderne egentlig er.
Hvis det derimod er en film jeg er lidt i tvivl om er billet- /lejeprisen værd, så checker jeg da selvfølgelig anmeldelserne.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#92 coolflash 22 år siden
#91 - I´m with U on that. Jeg prøver som udgangspunkt også at holde mig så langt væk fra anmeldelser så muligt. Det er nok også grunden til at jeg er tilhænger af en karakter-scala som den på IMDb. Det giver ik noget af handlingen væk, og undgår at være smags-forvridende (set i forhold til en langt subjektiv anmeldelse). Læser også kun en anmeldelse hvis jeg er i tvivl om jeg skal ofte de 65-70 kr. på en billet. Det er jo alligevel til en god del bajer :P
#93 El Capitan 21 år siden
Nogen kommentarer til det??
#94 chandler75 21 år siden
#95 Patriarch 21 år siden
#96 El Capitan 21 år siden
#97 Outbound Sith 21 år siden
En rigtig gang mormor-journalistik, hvor folk kan ringe ind med deres småborgerlige meninger til ligegyldige emner, og i øvrigt et program, som jeg konsekvent ikke ser... Hurra for Frid! ;P
Fox Mulder
#98 El vez 21 år siden
#99 filmz-Zikor4 21 år siden
Det jeg husker hans program mest for, var da hen spoilede en film totalt, som jeg havde ventet på at se, kan ikke huske hvilken, men det gjorde mig rasende!
#100 Captain Vallo 21 år siden
Troede, at han havde mere filmpli end det.
then why is my arse
the perfect height for kicking?