Gravatar

#31 Highland Park 14 år siden

Geekalot (30) skrev:
folk må selv om hvad de vil syntes jeg, jeg vil bare ikke betale en formue for at se noget "lort".
Du skriver da ellers på din profil, at der ikke findes dårlige film. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#32 Geekalot 14 år siden

hehe så "mindre" gode film så,
træls at blive ownet på den måde hehe
Gravatar

#33 frahm-2 14 år siden

nu er det jo ikke særligt svært at få fat i DVD film til 20-30 kr. eller VOD helt ned til 9 kr. Det kan vel ikke siges at være en formue.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#34 Antlion 14 år siden

#33:

I lorteudgivelser, ja. Ikke at det er en undskyldning, men der findes som sagt mange film, der ikke er udgivet.
Gravatar

#35 frahm-2 14 år siden

Arhhh.....du kan få fine udgivelser for 20-30 kr. Der er givetvis ikke meget ekstramateriale, men det er der jo heller ikke på en ulovlig download.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#36 Highland Park 14 år siden

... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#37 Antlion 14 år siden

#35:

Arhhh... det kan man altså ikke i de fleste tilfælde. CC, Koch, MoC mv.?
Gravatar

#38 Spanner 14 år siden

Her er lidt fra Politiken:

http://politiken.dk/kultur/tvogradio/ECE1335814/ne...

Jeg er enig med piraten. Det kan kun gå for langsomt med at få ordentlig netdistribution til Europa.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#39 Bony 14 år siden

Lord Beef Jerky (28) skrev:
Er ikke super stolt af det, men hvis pengene er løbet tør, og jeg har lyst til at se en film, jeg alligevel ved er lort, så hænder det altså.

Det er faktisk et argument som man hører engang i mellem, når snakken falder på piratfilm. Hvordan det kan retfærdiggøre at downloade en film så længe filmen altså er dårlig, forstår jeg dog ikke helt? Og hvorfor så overhovedet se (og derfor downloade) en film man i forvejen ved er dårlig? :-/

For mig at se, så er der ganske enkelt bare tale om forskellige eksempler på nøjagtigt det samme, nemlig dårlige undskyldninger. Et simpelt forsøg på en slags selvretfærdiggørelse. Ikke en fløjtende fis mere end det.

Mit indlæg er ikke direkte henvendt til dig LBJ, men mere på dit argument. Det er nemlig de samme argumenter man hører hver gang, hvilket får mig til at tænke på en eller anden form for selvopdigtet afkriminalisering af ulovlig downloading af film.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#40 Antlion 14 år siden

#39:

Enig, men hvad skal vi gøre, når filmene ikke kan skaffes; lade potentielle kunstneriske oplevelser gå til spilde?

Skriv ny kommentar: