Som en af kommentarerne rigtg nok skriver, så er det meget underligt at kalde det for "danske filmentusiaster"...
Men ud fra den liste(hvor der mangler 3 i min personlige top10), er det så: Pans labyrint (2006) The Wrestler (2008) Atonement (2007) City of God (2002) Chihiro og heksene (Sen to Chihiro no kamikakushi) (2001) The Lord of the Rings: Fellowship of the Ring (2001) The Lord of the Rings: The Return of the King (2003) Requiem for a Dream (2000) United 93 (2006) No Country for Old Men (2007)
Der er et par af filmene, jeg ikke har set endnu, men der er meget få, jeg kan forestille mig vil blande sig i en top10...endsige top25(Klassen, Tal Til Hende og Op er de eneste, vil jeg tro)
hmmm... Jeg citere: De største overraskelser skal findes i Ridley Scotts 'Gladiator', som kommer ind på en sjetteplads, og Danny Boyles 'Slumdog Millionaire', der er på niendepladsen
Men de undre sig ikke over at Twilight er nr.8? - Det er da mere underligt end, at folk fra et filmsite stemmer på to store Oscar vindere. Hvis vi lavede den samme afstemning her på Filmz tror jeg næppe at, Twilight vil være at finde i top 10.
Med hensyn til om vi er større end Kino.dk, så tror jeg at Filmz gerne vil være det største, men ikke er det endnu - til gengæld er vi de bedste :)
Jeg kan nu godt tro kino.dk har flere besøgende (i unikke hits) end filmz, da den nok bruges af rigtig mange til at bestille biografbilletter. Tror dog filmz har flere forumbrugere.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Undskyld udtrykket, men det er sgu det, som vi i journalistkredse kalder for luderjournalistik. Det er ren reklame for Nordisk Film at promovere deres hjemmeside på den måde.
#1 davenport 15 år siden
Det kan da ikke passe??? Er de større?
Eller er vi bare den bedste?
#2 BN 15 år siden
Tjah, lad mig citere min egen far, der foretrak danske film:
"Amerikanerne kan ikke finde ud af at lave film."
#3 dyg 15 år siden
#4 BN 15 år siden
Nåååååå .... hehe. Det må være influenzaen der påvirker mit hoved.
Men jeg kan nu da heller ikke forestille mig nogen mere besøgt filmside end filmz.dk.
#5 Skeloboy 15 år siden
Men ud fra den liste(hvor der mangler 3 i min personlige top10), er det så:
Pans labyrint (2006)
The Wrestler (2008)
Atonement (2007)
City of God (2002)
Chihiro og heksene (Sen to Chihiro no kamikakushi) (2001)
The Lord of the Rings: Fellowship of the Ring (2001)
The Lord of the Rings: The Return of the King (2003)
Requiem for a Dream (2000)
United 93 (2006)
No Country for Old Men (2007)
Der er et par af filmene, jeg ikke har set endnu, men der er meget få, jeg kan forestille mig vil blande sig i en top10...endsige top25(Klassen, Tal Til Hende og Op er de eneste, vil jeg tro)
#6 tiany 15 år siden
Men de undre sig ikke over at Twilight er nr.8? - Det er da mere underligt end, at folk fra et filmsite stemmer på to store Oscar vindere. Hvis vi lavede den samme afstemning her på Filmz tror jeg næppe at, Twilight vil være at finde i top 10.
Med hensyn til om vi er større end Kino.dk, så tror jeg at Filmz gerne vil være det største, men ikke er det endnu - til gengæld er vi de bedste :)
#7 davenport 15 år siden
#8 lagoni 15 år siden
#9 Antlion 15 år siden
:(
#10 mr gaijin 15 år siden