Jeg tror på ægtheden af brugeren Erlingur (EPH333 a.k.a. Erlingur666 a.k.a. JeanGrey55). Man kan vel håbe, at stavefejlene og de grammatiske fejl, skyldes skiftet fra islandsk til dansk, da han jo har valgt, at skrive på sit modersmål på sin egen hjemmeside, men dette kan jeg selvfølgelig ikke sige med sikkerhed, da jeg ikke kan verificere om der findes grammatiske fejl, da mit islandske er lidt rustent. :) Grunden til, at jeg tror at han er "the real deal" og ikke en fast brugers alter ego, er derimod internettet og dens søgefunktion. Nu vil jeg ikke publicere linket herinde og dermed udstille nogen, men der findes billeder af Erlingur på hans forældres hjemmeside, til offentlig beskuelse. Tanken om, at tage en andens identitet virker utroværdig og direkte uhyggeligt, så jeg tror simpelthen ikke på at dette er tilfældet. Ja, Erlingur putter sig selv i et lidt dårligt lys, med sine mange brugere, manglende situationsfornemmelse og uforståelige kommentarer, men vi må heller ikke glemme, at han trods alt stadig "bare" er et barn. Med frygt for at blive for personlig, så kender vi jo heller ikke til hans, ja hvad skal vi kalde det, mentale niveau. Internet-forums er et svært sted, at begå sig hvis man ikke er så god til, at udtrykke sig skriftligt.
Jeg tror også på, at MOVIE1000 er ægte. Hvis jeg ikke husker meget forkert, så havde han også en periode med skiftende brugere, men sproget i hans indlæg er dog forbedret og niveauet er højnet, hvilket har gjort hans indlæg lettere at forstå. Ja, der mangler kommaer og punktummer i hans indlæg og hans indstilling til skolearbejdet (jf. princippet i ikke at bruge kommaer, da de minder ham om lektier), er forkert, men der er samtidig set langt værre eksempler herinde på Filmz i de par år, jeg har været med om bord på skuden. Jeg er selv dårlig til, at sætte kommaer, så jeg undgår for det meste også, at kommentere andres fejl. :)
Modsat er jeg dog kommet i tvivl, omkring brugerne Nicky51 (rigtigt stavet?) og Buzz er ægte eller "falske/dobbelt-brugere". Jeg mindes tråden om "Back To The Future", hvor jeg selv sprang i med begge ben. Jeg kommenterede på den tydelige naivitet og ignorance der blev lagt for dagen og lod mig føre med strømmen af indlæg. Jeg begyndte egentligt først, at se noget uldent ved det, da Patriarch gjorde tråden opmærksom på muligheden for, at brugeren var falsk og altså én, der tog pis på os.
Narniabæver har jeg aldrig været i tvivl om. De fleste af de faste brugere, kan måske også huske et indlæg for nogle år siden, hvor han forklarede om sin situation. Jeg synes personligt, at Bæverens indlæg og anmeldelser af tegnefilm, simpelthen er herlige og at de er eksempler på charmen ved, at være på Filmz.
Jeg er rigtig glad for, at være bruger herinde, til trods for at forummet bliver oversvømmet med nye brugere hver sommerferie. Men som Michael også nævnte, så bliver stormen til en mild vind, så snart ferien slutter. Indtil da, så må ignore-knappen vel sættes i gang. Jeg ville i hvert fald ikke kunne undvære dette site, som samtidig er min foretrukne hjemmeside og hjemmesiden jeg går på, FØR jeg åbner min personlige e-mail.
Sikke et langt indlæg jeg lige fik skrevet, faktisk næsten om ingenting. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg finder det skal også frustrerende at læse nogle af de uforstående indlæg, men jeg synes også det er lidt ondt at skrive "så lær dog at stave", for der findes altså folk der er ordblinde og det tyder meget på at en person som Buzz er ordblind. Synes det er fint nok at skrive at man ikke forstår indlægget men synes ikke der er nogen grund til at svine personen til...
Det er tråde som disse der får mig til at ærgre mig over at jeg ikke tjekker fora særlig ofte. Jeg ser frem til næste gang du laver et bruger-skift, EPH333!
Ej, jeg er så ked af, at jeg har været på arbejde hele dagen! Denne tråd er gud! Har nydt at læse hver eneste kommentar, samt de uforstående, igennem. Dette har været min foretrukne side i lang tid nu, og det havde det ikke været, hvis det ikke havde været for alle filmzbrugerne.
#91 Bony 16 år siden
Grunden til, at jeg tror at han er "the real deal" og ikke en fast brugers alter ego, er derimod internettet og dens søgefunktion. Nu vil jeg ikke publicere linket herinde og dermed udstille nogen, men der findes billeder af Erlingur på hans forældres hjemmeside, til offentlig beskuelse. Tanken om, at tage en andens identitet virker utroværdig og direkte uhyggeligt, så jeg tror simpelthen ikke på at dette er tilfældet. Ja, Erlingur putter sig selv i et lidt dårligt lys, med sine mange brugere, manglende situationsfornemmelse og uforståelige kommentarer, men vi må heller ikke glemme, at han trods alt stadig "bare" er et barn. Med frygt for at blive for personlig, så kender vi jo heller ikke til hans, ja hvad skal vi kalde det, mentale niveau. Internet-forums er et svært sted, at begå sig hvis man ikke er så god til, at udtrykke sig skriftligt.
Jeg tror også på, at MOVIE1000 er ægte. Hvis jeg ikke husker meget forkert, så havde han også en periode med skiftende brugere, men sproget i hans indlæg er dog forbedret og niveauet er højnet, hvilket har gjort hans indlæg lettere at forstå. Ja, der mangler kommaer og punktummer i hans indlæg og hans indstilling til skolearbejdet (jf. princippet i ikke at bruge kommaer, da de minder ham om lektier), er forkert, men der er samtidig set langt værre eksempler herinde på Filmz i de par år, jeg har været med om bord på skuden. Jeg er selv dårlig til, at sætte kommaer, så jeg undgår for det meste også, at kommentere andres fejl. :)
Modsat er jeg dog kommet i tvivl, omkring brugerne Nicky51 (rigtigt stavet?) og Buzz er ægte eller "falske/dobbelt-brugere". Jeg mindes tråden om "Back To The Future", hvor jeg selv sprang i med begge ben. Jeg kommenterede på den tydelige naivitet og ignorance der blev lagt for dagen og lod mig føre med strømmen af indlæg. Jeg begyndte egentligt først, at se noget uldent ved det, da Patriarch gjorde tråden opmærksom på muligheden for, at brugeren var falsk og altså én, der tog pis på os.
Narniabæver har jeg aldrig været i tvivl om. De fleste af de faste brugere, kan måske også huske et indlæg for nogle år siden, hvor han forklarede om sin situation. Jeg synes personligt, at Bæverens indlæg og anmeldelser af tegnefilm, simpelthen er herlige og at de er eksempler på charmen ved, at være på Filmz.
Jeg er rigtig glad for, at være bruger herinde, til trods for at forummet bliver oversvømmet med nye brugere hver sommerferie. Men som Michael også nævnte, så bliver stormen til en mild vind, så snart ferien slutter. Indtil da, så må ignore-knappen vel sættes i gang. Jeg ville i hvert fald ikke kunne undvære dette site, som samtidig er min foretrukne hjemmeside og hjemmesiden jeg går på, FØR jeg åbner min personlige e-mail.
Sikke et langt indlæg jeg lige fik skrevet, faktisk næsten om ingenting. :)
#92 MOVIE1000 16 år siden
#93 wimmie 16 år siden
Synes det er fint nok at skrive at man ikke forstår indlægget men synes ikke der er nogen grund til at svine personen til...
Derudover... #91
Jep. Enig i det hele :D
#94 Batsy 16 år siden
er sku ikke stolt over mine tiderlige bruger, det må jeg nød til at sige.
#95 DarkLight 16 år siden
#96 kasperfmn 16 år siden
#97 Bony 16 år siden
#98 MOVIE1000 16 år siden
#99 filmzkim 16 år siden
Denne tråd er gud! Har nydt at læse hver eneste kommentar, samt de uforstående, igennem. Dette har været min foretrukne side i lang tid nu, og det havde det ikke været, hvis det ikke havde været for alle filmzbrugerne.
#100 PredatorX 16 år siden