jaja, men tænk på det billede du har er slet ikke dig og du er en gammel mand der har ikke fået noget sus i big ben;), ej hehe se nu der nu er jeg ikke seriøs
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
EPH333 hvis du vil starte med en frisk så lad være med at spille dum fra starten, og lige da du lavede en ny bruger starter du med at skrive i denne tråd. nej nej nej. men velkommen tilbage:)
og med hensyn til Doctor doom (min ærkefjende) så kan jeg huske han lavede en tråd der handlede om hans sidste indlæg her på filmz. han skrev hvis noget i retning af hans så han gik og han blev glemt kan ikke helt huske det:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Dem er der en del af. Men prøv chandler75. Tryk på det næsten mørklagte link 'Info' i bunden af siden her, og derefter trykker du på 'Crew', hvor du finder en oversigt over filmz.dk's administratorer.
#81 Batsy 16 år siden
#82 Batsy 16 år siden
#83 Batsy 16 år siden
#84 Michael Andersen 16 år siden
#85 MOVIE1000 16 år siden
men velkommen tilbage:)
og med hensyn til Doctor doom (min ærkefjende) så kan jeg huske han lavede en tråd der handlede om hans sidste indlæg her på filmz. han skrev hvis noget i retning af hans så han gik og han blev glemt kan ikke helt huske det:)
#86 Batsy 16 år siden
#87 dolphinfriendly 16 år siden
#88 Batsy 16 år siden
#89 Batsy 16 år siden
#90 BN 16 år siden
Dem er der en del af. Men prøv chandler75. Tryk på det næsten mørklagte link 'Info' i bunden af siden her, og derefter trykker du på 'Crew', hvor du finder en oversigt over filmz.dk's administratorer.