Dødstrusler er dødstrusler - lige meget hvad. Det er slet ikke okay. Problemet er bare, at en potentiel politianmeldelse, slet ikke kan bruges til noget, da jeg ikke tror, at den registrerer IP-adressen derinde. Det er lidt tåbeligt, for dermed kan man slippe afsted med alle former for udtalelser. Jeg håber dog, at jeg tager fejl. Deres system med, at man selv kan vælge sit brugernavn fra besked til besked, er da også dybt idiotisk. Jeg er glad for, at være herinde på Filmz og håber da lidt på, at vi bliver registreret på den ene eller den anden måde. Samtidig håber jeg da også, at Filmz' admins ville skride ind, hvis samme form for debat blussede op herinde. Her tænker jeg selvfølgelig på dødstrusler etc.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#122 - Okay, det er da altid noget. Jeg kunne bare ikke lige mindes nogen episoder, hvor der havde været deciderede dødstrusler. Men jeg kan selvfølgelig godt huske en lille ophedet debat eller to. ;)
pas på at jeg ikke gøre dig bange du kommer ikke til at sove i nat uden hjælp og piller i nat så for hvis jeg først komme frem så eksistere du ikke længere ikke Paradise Jon
jeg har lige gjort din mor gravid for en femmer håber at hun bære barnet forsigtigt så hun ikke mister den for du for brug for en ny Bitchbror
#128 - Normalt bruger man udtrykket, hvis der bruges flere ord af samme betydning i samme sætning. Jeg tillod mig dog, at bruge det i dette tilfælde, da han brugte ordene "respekt" og "liv" et par gange i streg og altså understregede Jons mangler flere gange. :)
Respektløs -> mangler respekt. Uden respekt når man ikke langt i livet -> få dig et liv og respekt.
Hmm.. Det var nu ikke ligefrem meningen, at ovenstående skulle blive til en lille analyse af hans skriftlige evner. Enten er han en trold og skal behandles sådan, fx ved at ignorere ham (som de desværre ikke er så gode til derinde). Eller også er han en sociopatisk stakkel, der ligeledes skal behandles. Lige meget hvad, så er det et trist tilfælde og jeg håber, at han blot er en trold og ikke et virkeligt tilfælde.
#121 Bony 16 år siden
#122 PredatorX 16 år siden
Det har de flere gange gjort, så det ville de:-D
#123 Bony 16 år siden
#124 PredatorX 16 år siden
Nej heldigvis tror jeg også vi har holdt os til helt almindelige "jeg kommer og smadrer dig trusler" fremfor dødstrusler :-D
#125 filmzkim 16 år siden
så eksistere du ikke længere ikke Paradise Jon
jeg har lige gjort din mor gravid for en femmer håber at hun bære barnet forsigtigt så hun ikke mister den for du for brug for en ny Bitchbror
Haha, knægten er jo mentalt syg! :D
#126 filmzkim 16 år siden
A bit ironic!
#127 Bony 16 år siden
#128 filmzkim 16 år siden
...Men jeg er også bornholmer, sååå!
#129 Bony 16 år siden
Respektløs -> mangler respekt. Uden respekt når man ikke langt i livet -> få dig et liv og respekt.
Hmm.. Det var nu ikke ligefrem meningen, at ovenstående skulle blive til en lille analyse af hans skriftlige evner. Enten er han en trold og skal behandles sådan, fx ved at ignorere ham (som de desværre ikke er så gode til derinde). Eller også er han en sociopatisk stakkel, der ligeledes skal behandles. Lige meget hvad, så er det et trist tilfælde og jeg håber, at han blot er en trold og ikke et virkeligt tilfælde.
#130 filmzkim 16 år siden
Okay, tak for forklaringen.