Hvor er jeg træt af Bigmaster, Buzz, og senest Nicki52 som tydeligvis enten er brugere med dobbeltprofiler der laver pis, eller bare er brugere der er her for at spilde folks tid.
Det er rent spam, og folk tager dem seriøse. Devsærre kan man ikke smide dem på ignore, og undgå deres tråde.
Så det er lige for at sætte min post i #3 i perspektiv. Her er tale om trolls.
#24, JAMEN SÅ REND OG TUD HOS MOR ELLER LAD VÆR MED AT BROKKE DIG. Hey jeg bruger ikke anderes tid så lad vær med at kigge på deres indlæg og skrol forbi dem. Hvor svært kan det være??, Jeg bruger sku siden til at se hvad der sker i filmverden og anmeldser. Gud jeg hader alle negative profiler i Filmz, her er deres latterlige grund" unge snakker tågesnak og elsker alle bay film og de der diaster movie film" der er så latterlig at jeg brækker mig snart på jer alle sammen som er negative mod dem der skriver forkert komma og andet lort" Pas jer selv er min menning . Enig med #25
# 24/27: Jeg efterlyser også en reaktion fra sitets side; de her meningsløse indlæg fylder efterhånden utroligt meget, og en hel del tråde bliver ødelagt af, at 'visse brugere' tror, at de skal skrive hver anden post i debatten, uden at de bidrager til denne...
Og timingen i denne tråd kunne godt være et tegn på, at nogle brugere har flere brugernavne, ja...
hmm jeg tror jeg tager denne orlov, så alle på filmz kan blive glade jeg sletter min bruger eller skriver kun ting som handler om eks Tom cruise Død selvmord bare en ide og jeg siger targisk og ikke hey tjek denne historie.
Hvem vil have jeg tager den første og sletter mig fra Filmz eller bare taler om Det det handler om altså det andet
#21 Buzz 16 år siden
#22 filmz-bigemaster666 16 år siden
#23 Buzz 16 år siden
#24 Patriarch 16 år siden
Det er rent spam, og folk tager dem seriøse. Devsærre kan man ikke smide dem på ignore, og undgå deres tråde.
Så det er lige for at sætte min post i #3 i perspektiv. Her er tale om trolls.
#25 Buzz 16 år siden
#26 filmz-bigemaster666 16 år siden
#27 Patriarch 16 år siden
#28 Slettet Bruger [2716892426] 16 år siden
Og timingen i denne tråd kunne godt være et tegn på, at nogle brugere har flere brugernavne, ja...
#29 Buzz 16 år siden
#30 filmz-bigemaster666 16 år siden
Hvem vil have jeg tager den første og sletter mig fra Filmz eller bare taler om Det det handler om altså det andet