hej alle sammen ja nu hvor i læser det er jeg pist ude afgang væk, jeg har slettet min bruger så farvel ses måske igen jeg er nok i et ny navn. Men so long:(
Hvor er jeg træt af Bigmaster, Buzz, og senest Nicki52 som tydeligvis enten er brugere med dobbeltprofiler der laver pis, eller bare er brugere der er her for at spilde folks tid.
Det er rent spam, og folk tager dem seriøse. Devsærre kan man ikke smide dem på ignore, og undgå deres tråde.
Så det er lige for at sætte min post i #3 i perspektiv. Her er tale om trolls.
Jeg kan sgu godt forstå dig.. Og er helt enig.
HVIS det er dobbeltprofiler (guderne skal vide at det sagtens var noget jeg kunne finde på selv at gøre) kunne de da i det mindste godt have været lidt sjovere. Ligesom Narniabæver.
Det sjove er, at jeg har fået bekræftet at Narniabæver er the real deal til Filmz julefrokosten. Ikke at han var med, men der var én der havde mødt ham.
#31 MOVIE1000 16 år siden
#24 ja meget enig. er rigtig glad for at du ikke nævnte mig:)
#32 filmz-bigemaster666 16 år siden
#33 MOVIE1000 16 år siden
#34 Patriarch 16 år siden
hehe... Jeg var lige ved at nævne dig også. Men du er kun på min watchlist ;)
De andre er jeg sikker på.
#35 filmz-bigemaster666 16 år siden
#36 MOVIE1000 16 år siden
#37 PredatorX 16 år siden
Jeg kan sgu godt forstå dig.. Og er helt enig.
HVIS det er dobbeltprofiler (guderne skal vide at det sagtens var noget jeg kunne finde på selv at gøre) kunne de da i det mindste godt have været lidt sjovere. Ligesom Narniabæver.
#38 Michael Andersen 16 år siden
#39 Buzz 16 år siden
så vi hvid ikke om du er jeg(predatorx) du skrive. guderne skal vide at det sagtens var noget jeg kunne finde på selv at gøre?
#40 Patriarch 16 år siden
Det sjove er, at jeg har fået bekræftet at Narniabæver er the real deal til Filmz julefrokosten. Ikke at han var med, men der var én der havde mødt ham.