Synopsis: Sanfrancisco PD har oprettet en såkaldt "Deviant Crimes" division, der håndterer kriminalitet uden for det normale. At dette kræver sin helt egen division taler nok en del om San Franciscos miljø ;)
Jack Hale er en loner cop, der er hovedpersonen og den ene halvdel af Deviant Crimes afdelingen. Han har skeletter i skabet som den nye partner prøver at grave frem.
Karakter: 3/6 - Rimelig innovativt afsnit, men på et noget tyndt grundlag. Det er som om de har haft behov for noget til at skille serien ud fra 100-vis af andre homicide serier og derfor opdigtet Deviant Crimes. Hovedpersonen er rimelig irriterende, men bortset fra den kliche-fyldte chef for politidistriktet, er der rimeligt skuespil i de fleste roller.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Synopsis: Taberen Earl har det ikke let. Alting går ham imod, til han i en morfinrus hører om konceptet Karma og beslutter sig for at gøre alt det dårlige, han har gjort i sit liv, godt igen. Hver afsnit byder på Earl, der gør gode gerninger på sin egen forkvaklede måde.
Karakter: 4/6 - Jason Lee har den store rolle i serien som Earl, den godmodige taber. Lee leverer herudover glimrende voiceover til handlingen og de flashbacks til Earls tidligere liv som storsynder. Alt sammen med en lun og lidt skæv humor i et meget karikeret univers.... Og så er der naturligvis dejlige Jaime Pressly, der spiller Earls lidet behagelige eks-kone.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Threshold fortsætter udmærket. Karaktererne beholder endnu deres todimensionelle opbygning, men historien virker rimelig gennemtænkt. Afsnittet foregår på en militærskole for unge drenge, og det virker som om serien drejer sig hen imod en stil med afsluttede mini-historier med invasions-scenariet som baggrund
Surface afsnit 2:
Surface formår derimod ikke, at holde tempoet fra Pilot afsnittet. Det hele står i stampe og der er kun begrænset udvikling i handlingen. Der er ikke meget undersøisk uhygge og afsnittet handler mest om mødet og det voksende forhold mellem Oceanologen og dykkeren fra pilot afsnittet, samt den lettere komiske storyline med drengen, der finder et æg. Største plus ved afsnittet er slutsekvensen, som jeg lige måtte se et par gange fordi den er for nice :)
Synopsis: Michael er overbevist om hans bror er blevet uskyldig dømt i mordet på vicepræsidenten. Problemet er at han kun har 1 måned før broderen ryger i stolen. Det næste problem er at Michael ikke kan gøre noget udenfor murene. Han må indenfor. Og derefter er der 1 måned til at bryde ud igen.
Karakter: 4/6 - Serien begynder rigtig godt, og ligger sig i mit personlige top 3-4 stykker af "nye" serier. Serien er i forvejen lagt fast på 22 afsnit, og det er en betryggende tanke. Det gør også at hvert afsnit er stramt og målet klart. Wentworth Miller imponerer mig i rollen som en sammenbidt Michael. Jeg kan ikke sammenligne med Oz, da jeg aldrig har set det, men jeg har indtrykket at Prison Break ikke er så rå og brutal. Men alt i alt en serie man bestemt ikke må snyde sig for...at give en chance.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Supernatural - Afsnit 2: På trods af dennes forblændende pilot, blev standarden alvorligt sænket i afsnit 2. Brøderne skulle denne gang slaye noget underlig ude i en skov, med alle de klichér man ellers kunne slæbe ombord.
Afsnit 1: 5/6 Afsnit 2: 3/6
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg har jo slået på tromme for at vi får et forum til tv-serier på et tidspunkt.. alle var enige, selv vores kære admins, men det ser ud til at det gik lidt i sig selv. :)
#21 Spanner 19 år siden
Afsnit sendt: 1
Synopsis:
Sanfrancisco PD har oprettet en såkaldt "Deviant Crimes" division, der håndterer kriminalitet uden for det normale. At dette kræver sin helt egen division taler nok en del om San Franciscos miljø ;)
Jack Hale er en loner cop, der er hovedpersonen og den ene halvdel af Deviant Crimes afdelingen. Han har skeletter i skabet som den nye partner prøver at grave frem.
Karakter:
3/6 - Rimelig innovativt afsnit, men på et noget tyndt grundlag. Det er som om de har haft behov for noget til at skille serien ud fra 100-vis af andre homicide serier og derfor opdigtet Deviant Crimes. Hovedpersonen er rimelig irriterende, men bortset fra den kliche-fyldte chef for politidistriktet, er der rimeligt skuespil i de fleste roller.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#22 Spanner 19 år siden
#23 Spanner 19 år siden
Afsnit sendt: 2 inkl. Pilot
Synopsis:
Taberen Earl har det ikke let. Alting går ham imod, til han i en morfinrus hører om konceptet Karma og beslutter sig for at gøre alt det dårlige, han har gjort i sit liv, godt igen. Hver afsnit byder på Earl, der gør gode gerninger på sin egen forkvaklede måde.
Karakter:
4/6 - Jason Lee har den store rolle i serien som Earl, den godmodige taber. Lee leverer herudover glimrende voiceover til handlingen og de flashbacks til Earls tidligere liv som storsynder. Alt sammen med en lun og lidt skæv humor i et meget karikeret univers.... Og så er der naturligvis dejlige Jaime Pressly, der spiller Earls lidet behagelige eks-kone.
#24 Spanner 19 år siden
Threshold afsnit 3
Surface afsnit 2:
#25 Martindan 19 år siden
#26 vapor 19 år siden
#27 Spanner 19 år siden
#28 DarkLight 19 år siden
Afsnit Sendt: 6 Afsnit Set: 1
Synopsis:
Michael er overbevist om hans bror er blevet uskyldig dømt i mordet på vicepræsidenten. Problemet er at han kun har 1 måned før broderen ryger i stolen. Det næste problem er at Michael ikke kan gøre noget udenfor murene. Han må indenfor. Og derefter er der 1 måned til at bryde ud igen.
Karakter:
4/6 - Serien begynder rigtig godt, og ligger sig i mit personlige top 3-4 stykker af "nye" serier. Serien er i forvejen lagt fast på 22 afsnit, og det er en betryggende tanke. Det gør også at hvert afsnit er stramt og målet klart. Wentworth Miller imponerer mig i rollen som en sammenbidt Michael. Jeg kan ikke sammenligne med Oz, da jeg aldrig har set det, men jeg har indtrykket at Prison Break ikke er så rå og brutal. Men alt i alt en serie man bestemt ikke må snyde sig for...at give en chance.
#29 DarkLight 19 år siden
På trods af dennes forblændende pilot, blev standarden alvorligt sænket i afsnit 2. Brøderne skulle denne gang slaye noget underlig ude i en skov, med alle de klichér man ellers kunne slæbe ombord.
Afsnit 1: 5/6
Afsnit 2: 3/6
#30 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg har jo slået på tromme for at vi får et forum til tv-serier på et tidspunkt.. alle var enige, selv vores kære admins, men det ser ud til at det gik lidt i sig selv. :)