Gravatar

#11 Spanner 19 år siden

Everybody Hates Chris
#afsnit sendt: 1

Chris Rock fortæller historier inspireret af hans egen barndom. Stakkels Chris bor med sine to søskende og forældre i en grim bydel, han går på en all-white skole og alle er på nakken af ham hele tiden. Titlen er i virkeligheden lidt misvisende, for der er indtil videre kun ganske få, der har vist egentlig antipati overfor ham.

Karakter:
3/6 - Gennemsnitlig sitcom med lidt melancholy smidt ind hist og her: forældrene, der bliver fremstillet som grænsepsykopater i det ene øjeblik vil i virkeligheden kun børnene det godt f.eks.

Chris Rocks kommentarer er morsomme en del af tiden, men rammer lige så meget ved siden af som de rammer plet. Skuespillet er rimeligt, med et stærkt karikeret persongalleri og situationer.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#12 filmz-lbw 19 år siden

Glimrende initiativ Spanner...!
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#13 El vez 19 år siden

Wow super ide, Spanner. Tak for at tage pulsen på alt det nye :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#14 Spanner 19 år siden

Coming soon:

E-Ring
Threshold update
Criminal Minds
Ghost Whisperer
Killer Instinct

Der starter så meget for tiden, at jeg ikke rigtig har tid til at se det hele lige når det udkommer, hvis jeg også skal sove, spise, arbejde, drikke øl etc.... :)
Gravatar

#15 Spanner 19 år siden

Og her kommer:

The Ghost Whisperer
Afsnit sendt: 1 (pilot)

Synopsis:
Melinda Gordon (Jennifer Love Hewitt) har siden hun var lille pige kunnet se spøgelser. Ånderne af de afdøde, der endnu ikke har "krydset over til den anden side". Piloten starter et kort klip af hende som lille og springer til hendes bryllup, hvor et mystisk spøgelse dukker op. Det viser sig at være en Vietnam MIA, der vil i knotakt med sin familie.

Karakter:
4/6 - afsnittet starter stærkt og vil appelere til alle, der som jeg har let til gåsehud, når de hører spøgelseshistorier. Der spilles på alle de klassiske tangenter i den slags film og der er en fed drømmesekvens. Desværre går den midtvejs over og bliver lidt for meget sødsuppe og lidt for lidt gys. JLH er okay, men heller ikke mere i rollen. Hun er ikke helt overbevisende i de mere følelsesladede scener, men hun er god til at gå forsigtigt rundt i deres store hus om natten iført tanktop og pyjamasbukser
Gravatar

#16 filmz-Bruce 19 år siden

Godt gået Spanner :) Jeg ville nok have svært ved at holde hoved og hale på så mange serier, men fed info! Og nogle gange siger ord ligeså meget som billeder :)

"men hun er god til at gå forsigtigt rundt i deres store hus om natten iført tanktop og pyjamasbukser" :D
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#17 ks 19 år siden

Når nu du har valgt at overse denne sæsons bedste serie, så vil jeg da lige nævne 'Prison Break', som i mine øjne er det bedste, der er startet i denne sæson, sammen med Rome og Supernatural.

Prison Break er uden tvivl denne sæson's "Lost". Den handler kort om en mand, hvis bror sidder på dødsgangen for noget han ikke har gjort - og han har 1 måned tilbage. Dette gør, at manden, Michael Scofield (tag højde for stavefejl, for jeg gider ikke tjekke imdb) begår overlagt røveri og ryger ind i samme fængsel med det motiv at befrie sin bror. Hr. Scofield er sjovt nok ingeniør og har været med til at designe det fængsel de nu begge sider i. Serien er fremragende castet, produceret og skrevet. Derudover afsluttes hver afsnit med en cliffhanger, og den holder virkelig interesseren godt.

Derudover har jeg også haft et kig på "Reunion", som følger en række studenter gennem 20 år efter de er gået ud af "High School" med udgangspunkt i en efterforskning af et mord på en af dem (Det vides endnu ikke hvem). Den lyder og ser måske en smule cheasy ud, men jeg var faktisk meget positivt overrasket over piloten, som virkelig fangede mig rigtig meget, på den lidt billige tv-agtige måde. Serien har nogle meget oplagte problemer, og man er næsten ikke i tvivl om hvilke drejninger de er på vej mod, men det var nu stadig en ganske god serie.
Gravatar

#18 Spanner 19 år siden

Criminal Minds

Afsnit sendt: 1 (pilot)

Synopsis:
En profiler hos FBI (Mandy Patinkin), der har været på orlov i et stykke tid, bliver hevet tilbage i trøjen, da en seriemorder begynder at frekventere Seattle. Serien kredser om et specialhold af eksperter, der jager seriemordere via en række arbejdemetoder.

Karakter:
3/6 - Det er temmelig standard kost, der dog hæves noget af et godt cast og karakterer, der lader til at have en vis dybde. Patinkin ser tilstrækkelig hjemsøgt ud til at være overbevisende i rollen som mester-profileren.

E-Ring

Afsnit sendt: 1

Synopsis:
Benjamin Bratt spiller en dekoreret special forces soldat, der efter 14 måneder i Afghanistan bliver forflyttet til Pentagon - nærmere bestemt det mystiske "E-Ring". Som jeg forstår det, er det E-Rings opgave at virke som mellemled mellem de forskellige magtstrukturer i Pentagon og sørge for samarbejde når kritiske situationer opstår.

Karakter:
2/6 - Jerry Bruckheimer, Executive Producer. Taylor Hackford, Instruktør. Dennis Hopper som leder af E-Ring (der ellers ser ud til at bestå af kun tre mennesker). Man skulle tro, at det kunne blive spændende. Problemet er bare, at det aldrig rigtig bliver interessant. I stedet bliver det en gang "Leave No Man Behind" fis i en hornlygte med en masse patriotisme. Hvis jeg var fra Alabama eller Texas ville jeg sikkert kunne lide serien.
Gravatar

#19 vapor 19 år siden

Så et klip fra Threshold hvor de så på en video optagelse. Lyden fra det TV de så på blev åbenbart så højt at de fik næseblod. Det holder bare slet ikke.
Det var nok til at jeg aldrig skal se Threshold.
Gravatar

#20 dyg 19 år siden

#19 - Haha, prøv at se hele afsnittet, det er ikke helt sådan det hænger sammen :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: