Jeg vil da lige tilslutte mig kritikken af Prison Break. Rigtig godt skruet sammen og gode skuespilpræstationer. Man køber bare aldrig rigtig af det skulle være så slemt et sted. For det første tror jeg ikke at jeg har hørt et bandeord endnu. Det kan godt være, at det er primetime TV, men jeg mister simpelthen noget suspense of disbelief når man efter 6 afsnit endnu ikke har hørt nogen sige så meget som "shit".
Dog vil jeg sige, at afsnit 6 hævede sig over de øvrige i råhed og sluttede med en meget irriterende "To be continued" caption
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Prison Break er langt fra ligeså brutal og rå som Oz, men det er stadig en rigtig god serie. Der er dog en stor forskel, da Oz fokuserer udelukkende på selve fængselslivet, så har Prison Break en masse konspirationsteorier osv indover.
#20 Så har jeg set det første afsnit af Threshold. Og jo, det var lige netop sådan som jeg sagde. Da det er Sci-Fi kan jeg godt leve mig ind i at den alien ting kan lave en lyd som kan få folk til at bløde og blive sindsyge. Men at en mikrofon på et video kamera kan optage det og at et almindeligt TV kan afspille det med samme effekt er fysik umuligt. Det holder simpel hen ikke. Det er ret synd da Threshold ellers kunne have været godt. Carla Gugino er lækker. Brent Spiner er cool. Og der er en Dværg med! Dværge er seje. Den får 2 ud af 6.
#31 Spanner 19 år siden
Dog vil jeg sige, at afsnit 6 hævede sig over de øvrige i råhed og sluttede med en meget irriterende "To be continued" caption
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#32 Slettet Bruger [1170878942] 19 år siden
#33 DarkLight 19 år siden
#34 ks 19 år siden
#35 vapor 19 år siden
Da det er Sci-Fi kan jeg godt leve mig ind i at den alien ting kan lave en lyd som kan få folk til at bløde og blive sindsyge. Men at en mikrofon på et video kamera kan optage det og at et almindeligt TV kan afspille det med samme effekt er fysik umuligt. Det holder simpel hen ikke.
Det er ret synd da Threshold ellers kunne have været godt.
Carla Gugino er lækker. Brent Spiner er cool. Og der er en Dværg med! Dværge er seje.
Den får 2 ud af 6.
#36 davenport 19 år siden