Gravatar

#1 filmz-lasseboy 21 år siden

Jeg kunne ikke rigtig finde nogle indlæg om denne film, som jeg mener er en af de fedeste gysere der findes. Selvom jeg har set den 10 gange sidder jeg stadig med hjertet oppe i halsen når jeg ser den.. Stemningen i filmen holder hele vejen igennem. Synes ikke der er mange horror-film der formår at gøre det. Ville bare lige høre om jeg var den eneste der synes at Event Horizon er en temmeligt overset film i horror-genren..

Der er et par andre film der også formår at holde stemingen næsten hele fimen igennem og det er The Shining, og The Ring(US).. Bare min mening.. Hvis i kan komme på andre må i gerne fortælle mig det for jeg elsker denne type film...
Gravatar

#2 gi-jones 21 år siden

Jeg er af den opfattelse at Event Horizon er den mest uhyggelige film jeg nogensinde har set. Jeg er normalt ikke meget for gysere, og ser den nok heller ikke igen, da jeg simpelthen synes den er for ubehagelig. The Shining hader jeg bare, men det har noget med Kubricks fortolkning at gøre, som jeg i grunden ikke gider diskutere :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#3 ks 21 år siden

Hvis du godt kan lide stemningsfulde gysere burde du overveje at kigge på lidt asiatiske gysere, der er tonsvis at tage fat på, men jeg kan da anbefale film som "A Tale of Two Sisters", "Dark Water" og "The Eye.
Gravatar

#4 filmz-lasseboy 21 år siden

Jeg har set både dark water og the eye.. Synes ikke the eye var noget specielt, men dark water havde en meget skummel stemning gennem hele filmen.. Det er især skummelt der hvor hun kører i elevatoren og til sidst hvor hun finder ud at at pigen faldt i vandbeholderen.. Der var jeg ved at s.... i bukserne.. Meget samme stil som the Ring, men det er jo vist også samme instruktør.

Btw. har i hørt at Hideo Nakata skal instruere den Amerikanske udgave af the Ring 2.. Bare en skam at den bliver forsinket..

Var der nogle af jer der så the ring i biffen.. Jeg har aldrig før set en flok biograf-gængenre se så blege ud efter en forestilling...
Gravatar

#5 dyg 21 år siden

#4 - Så smider man normalt lige en advarsel om spoiler. Nu har jeg set Dark Water, så jeg kan være ligeglad.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 filmz-lasseboy 21 år siden

OK, sorry tænkte ikke lige så langt..
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 21 år siden

Event Horizon er nasty! Altså på den fede måde. Jeg vidste intet om den, da jeg satte mig til at se den, så jeg var ved at dø et par gange undervejs. Jeg har dog vist den for flere af mine venner, som synes, det er "noget værre B-lort". Fat det, hvem der kan; jeg synes, den er kanon.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#8 filmz-propagandapanda 21 år siden

ER den virkelig så uhyggelig?? Har ikke set den, men når man læser om den, minder det mere om noget sci-fi b-action...
Gravatar

#9 Bohemian 21 år siden

Jeg har osse for kort tid siden set event horizon, jeg anede ik' noget om den da jeg satte mig til at se den, og den er fed.
er det egentligt ikke den samme instruktør som laver Avp, som har lavet resident evil& event horizon??
Free in serenity.
Gravatar

#10 Patriarch 21 år siden

Så den for længe siden og synes den var uhyggelig og god. Så den igen og synes den var uhyggelig, men egentlig en ret ringe film. Super B :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: