Jeg er ked af, det er gået lidt sløvt med anmeldelserne. Har haft andre projekter, der har krævet en del af mig, men jeg håber på snart at vende tilbage med noget mere.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg er ked af, det er gået lidt sløvt med anmeldelserne. Har haft andre projekter, der har krævet en del af mig, men jeg håber på snart at vende tilbage med noget mere.
In the history of outrageously bad ideas, this should at least receive an honorable mention. I’ll fill out the paperwork tomorrow if need be.
[...]
Why does “Night of the Living Dead 3D” exist? Because Jeff Broadstreet and Robert Valding desperately want to separate you from your coveted entertainment dollar. There’s no tender loving care to be found anywhere in the picture, leading one to believe that this was nothing more than a cheap way to earn a quick buck off of someone else’s hard work. Shame on those who continue to take advantage of the original’s public domain status, especially low-rent filmmakers who continuously generate the cinematic equivalent of explosive diarrhea. Unless you have a fetish for terrible zombie flicks and have plenty of painkillers on-hand, there’s absolutely no reason to waste your time with this Broadstreet’s grossly unnecessary remake.
Hvis I kender nogen af filmene ku i så ikke lige at smide en linie, da jeg ca har set ingen af dem, og i denne genre kan man ikke altid regne med imdb's karaktere.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#51 HelmerJ 15 år siden
#52 evermind 15 år siden
#53 Michael Andersen 15 år siden
#54 HelmerJ 15 år siden
#55 Highland Park 15 år siden
Er det en sandhed, vi alle kan relatere til?
#56 evermind 15 år siden
#55 Dem er der allerede andre og bedre mennesker, der udtrykker rigeligt af. :)
#57 Highland Park 15 år siden
Rædslerne vil tilsyneladende ingen ende tage...
#58 HelmerJ 15 år siden
Chopper Chicks from Zombietown fra CDon
The Children fra Axel
Dance of the Dead fra Axel
Non si deve profanare il sonno dei morti fra Axel
Zombie Night fra Axel
Wild Zero fra Axel
Burial Ground, Night Of Terrors fra Axel
Undead or Alive fra Amazon
I sell the Dead fra Amazon
Mulberry Street fra Amazon
Apocalypse Of The Dead fra Amazon