Om ikke andet var det en fed og nyskabende idé på det tidspunkt at introducere en hovedperson og så slå ham ihjel...
Jeg var også stor fan af serien da den blev vist første gang, men tvivler på at den holder ved gensyn. Jeg husker dog Connery Junior som en udmærket og tilpas karismatisk skuespiller - synd at man ikke rigtig har set noget til ham.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg fangede et par af de gamle afsnit da tv3 sendye dem sidst, men må indrømme at de har mistet den charme, som jeg kunne huske fra "de goe gamle dage" men skal lige siges at den godt kunne fungere, som tømmermænds serie...
Det er underholdning af Dick Turbin typen og det er jo altid godt når man bare skal flade ud på sofaen. Clannad's tema dukker altid op når jeg tænker på serien "Roooobin ... the hooded man" :)
Jeg har hele serien med den første Robin på VHS, men det er nu oftere jeg smækker Errol Flynn eller Kevin Costner udgaven på.
Ja, Dick Turpin var i en klasse for sig. :-) Jeg mistede desværre også Zulu lige som de begyndte at sende Dick Turpin igen. :-(
Jeg kan huske, at jeg elskede titelmelodien - men jeg kan simpelthen ikke huske hvordan den lyder desværre. Er der nogen der har en Mp3 som de vil sende mig? Kunne være godt at høre den igen! Jeg kan bytte med titelmelodien til Dempsey og Makepeace. ;-)
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
... Eller hvad med "The Professionals" med de sejle gutter Bodie and Doyle og deres chef for CI5 Gordon "Mr Hudson" Jackson - øj hvor nostalgien flyder :)
#21 chandler75 22 år siden
Jeg var også stor fan af serien da den blev vist første gang, men tvivler på at den holder ved gensyn. Jeg husker dog Connery Junior som en udmærket og tilpas karismatisk skuespiller - synd at man ikke rigtig har set noget til ham.
#22 Skovstur 22 år siden
"I always tell the truth. Even when I lie"
#23 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Jeg har hele serien med den første Robin på VHS, men det er nu oftere jeg smækker Errol Flynn eller Kevin Costner udgaven på.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#24 azathoth 22 år siden
Desværre havde jeg ikke Zulu da de sendte dem som tømmermænds TV :(
#25 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
#26 Ikari 22 år siden
- Den serie var genial ;D
#27 Kalle Ferm 22 år siden
Jeg mistede desværre også Zulu lige som de begyndte at sende Dick Turpin igen. :-(
Jeg kan huske, at jeg elskede titelmelodien - men jeg kan simpelthen ikke huske hvordan den lyder desværre. Er der nogen der har en Mp3 som de vil sende mig? Kunne være godt at høre den igen! Jeg kan bytte med titelmelodien til Dempsey og Makepeace. ;-)
Jakob
#28 azathoth 22 år siden
#29 azathoth 22 år siden
Robin of Sherwood på DVD
#30 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
... Eller hvad med "The Professionals" med de sejle gutter Bodie and Doyle og deres chef for CI5 Gordon "Mr Hudson" Jackson - øj hvor nostalgien flyder :)