Har for noget tid siden fundet ud af at der findes en 12-minuters længere version af Robin Hood - Prince of Thieves som dobbelt-dvd, og har nu fundet et link til den i R2-versionen.
Jeg har den normale version og nu kommer det store spørgsmål så: Er der nogen af jer der har set den forlængede udgave, hvad synes I om den, og er den værd at købe når man har den originale?! (Også evt. noget omkring extra-materialet?)
Har set på DVDcompare.net at den normale R2 UK-version er forholdsvis meget censureret - er der nogen der ved om det også gælder den forlængede udgave?
Jeg vil sige, at det er lidt svært at vurdere om den er pengene værd for på den positive side har den har 2 udemærkede Audio kommentarer med både skuespillere og instruktør og ikke mindst mulighed for music only track med Michael Karmens musik og hans kommentarer, men på den negative side så er overførelsen rigtig dårlig og virker som en VHS kopi af den første udgave, overført til DVD :-/ i følge en af mine venner, som har begge udgaver.
Hvis du vil vide mere vil jeg spørge ham mere direkte - Okay :)
Det er som sagt oplysninger jeg har fået fra en af mine venner, så jeg har bedt om at låne den, for jeg undrede mig også over det med billed kvaliteten, men jeg tror ikke han ville sige det, hvis der ikke var noget om det.
Super - glæder mig til at høre resultatet (selvom jeg nu også frygter det lidt!) :-( Det må dæleme siges at være noget af en svipser hvis man laver en dårligere version i et forsøg på at lave noget extra lækkert...
#1 McPeter 22 år siden
Jeg har den normale version og nu kommer det store spørgsmål så: Er der nogen af jer der har set den forlængede udgave, hvad synes I om den, og er den værd at købe når man har den originale?! (Også evt. noget omkring extra-materialet?)
Har set på DVDcompare.net at den normale R2 UK-version er forholdsvis meget censureret - er der nogen der ved om det også gælder den forlængede udgave?
På forhånd tak for hjælpen!
#2 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Hvis du vil vide mere vil jeg spørge ham mere direkte - Okay :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#3 22 år siden
#4 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#5 McPeter 22 år siden
#6 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
.. ;)
Just one mans opinion. Den eneste der spiller godt er Alan Rickman, og det er kun fordi han ikke kan spille dårligt.
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#7 filmz-Kadann 22 år siden
Can't argue with that..
#8 El vez 22 år siden
#9 filmz-Kadann 22 år siden
Jo, han dyrker nogle gode badguy-roller.. specielt i The Crow. ;)
#10 El vez 22 år siden