Vi har for travlt med at strolle down memory lane, yes. :-)
Er der nogen der kan huske den fantastiske serie Tilbage til Skatteøen? Det må være min yndlingsserie overhovedet. På trods af at vi ikke havde video, fik jeg optaget det sidste afsnit og tiltusket mig til at se det 19 gange rundt omkring.
Ahh, those memories.
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Nogle ville måske mene at det er et lidt kækt udspil, men dem om det - nu har jeg snart klikket mig spændt ind på denne tråd for at læse svar på min tråd nok gange! :-)
Hvis der er nogen der rent faktisk har kommentarer til tråd #1, er I stadig velkomne til at skrive her...
#41 El vez 22 år siden
#42 filmz-Smitty 22 år siden
Jeg ser gerne en dvd-udgivlese med Robin Hat. Den var da meget morsom hvis jeg husker rigtigt....
Robin Hood- HAT! :-)
#43 Spanner 22 år siden
Wikke-Rasmussen ville jeg gerne gense.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#44 Ikari 22 år siden
#45 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#46 Ikari 22 år siden
He, he - det skriver jeg under på!
...øh, nej, vent!
#47 McPeter 22 år siden
Eller har I alle sammen for travlt med at sidde og nostalgi-masturbere? :-)
#48 Kalle Ferm 22 år siden
Er der nogen der kan huske den fantastiske serie Tilbage til Skatteøen? Det må være min yndlingsserie overhovedet. På trods af at vi ikke havde video, fik jeg optaget det sidste afsnit og tiltusket mig til at se det 19 gange rundt omkring.
Ahh, those memories.
Jakob
#49 McPeter 22 år siden
Memory Lane - Et hvilested for din nostalgi...
Så kan I bare nostalgere den for vildt derinde...
Nogle ville måske mene at det er et lidt kækt udspil, men dem om det - nu har jeg snart klikket mig spændt ind på denne tråd for at læse svar på min tråd nok gange! :-)
Hvis der er nogen der rent faktisk har kommentarer til tråd #1, er I stadig velkomne til at skrive her...
God fornøjelse...