Gravatar

#1 filmz-gullach87 17 år siden

Nu er der endelig kommet en film som blæser på normerne og går helt til det ekstreme. Kaywan Mohsen har produceret en film, som mange vil forbinde som en dokumentarisk fremstilling, hvor vi får et indblik i, hvad det vil sige at leve i en subkultur, hvor vold, sex og stoffer spiller en meget væsentlig rolle i dagligdagen.

Jeg synes filmen afspejler et univers som vi fleste danskere kender til, men i særdeleshed forsøger at abstrahere fra.

Selv om jeg ikke føler filmen inspirerer mig særlig meget på det skuespilmæssige plan, synes jeg alligevel den giver positive muligheder for at skabe debat om den problematik, som filmen omhandler.

Hvad synes I om filmen og hvordan tror I den vil påvirke samfundet??

For at se traileren til filmen kan du klikke på linket

Gravatar

#2 filmz-vassago 17 år siden

Den kommer forhåbentligt ikke til at påvirke samfundet.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#3 gi-jones 17 år siden

Ih altså, hvor jeg bare hader når folk bruger forummet til at reklamere for film de selv har været med til at lave. Nej, hov vent... :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 wimmie 17 år siden

Jeg hader til gengæld når danskere laver engelske titler der ikke fungerer...
Man kan ikke sige "eye for eye"...det hedder "an eye for an eye" eller "eye for an eye".
Det andet er ukorrekt engelsk - gør det ordentligt eller lad være...er min mening.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#5 Bohemian 17 år siden

ligner godt nok noget lort
Free in serenity.
Gravatar

#6 mvejen 17 år siden

Det må du så nok hellere fortælle produktionsselskabet der lavede en film af samme navn i 1996, http://www.imdb.com/title/tt0116260/
Gravatar

#7 HonoDelLoce 17 år siden

Og så må du nok hellere tage at læse #4 igen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8 DarkLight 17 år siden

Politiken(Kim Skotte) giver den i dag 2 / 6 med argumentet om at den slags film burde holde sig til youtube.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9 HonoDelLoce 17 år siden

Smukt sagt i øvrigt :)

Jeg så et interview med ham der åbenbart har lavet filmen i går ..

Nu skal man ikke skue hunden på hårene, men det interview, samt klip fra filmen, gav mig bare OVERHOVEDET ikke lyst til at se filmen.. Jeg sad faktisk nærmest og tænkte lidt det samme - at det så alt for "amatør" og hjemmevideo-agtigt ud - på den ufede måde..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 chandler75 17 år siden

Den har vist kostet 100.000 kr. at lave - så kan man nok ikke forvente alverden...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: