Nu er der endelig kommet en film som blæser på normerne og går helt til det ekstreme. Kaywan Mohsen har produceret en film, som mange vil forbinde som en dokumentarisk fremstilling, hvor vi får et indblik i, hvad det vil sige at leve i en subkultur, hvor vold, sex og stoffer spiller en meget væsentlig rolle i dagligdagen.
Jeg synes filmen afspejler et univers som vi fleste danskere kender til, men i særdeleshed forsøger at abstrahere fra.
Selv om jeg ikke føler filmen inspirerer mig særlig meget på det skuespilmæssige plan, synes jeg alligevel den giver positive muligheder for at skabe debat om den problematik, som filmen omhandler.
Hvad synes I om filmen og hvordan tror I den vil påvirke samfundet??
For at se traileren til filmen kan du klikke på linket
Jeg hader til gengæld når danskere laver engelske titler der ikke fungerer... Man kan ikke sige "eye for eye"...det hedder "an eye for an eye" eller "eye for an eye". Det andet er ukorrekt engelsk - gør det ordentligt eller lad være...er min mening.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg så et interview med ham der åbenbart har lavet filmen i går ..
Nu skal man ikke skue hunden på hårene, men det interview, samt klip fra filmen, gav mig bare OVERHOVEDET ikke lyst til at se filmen.. Jeg sad faktisk nærmest og tænkte lidt det samme - at det så alt for "amatør" og hjemmevideo-agtigt ud - på den ufede måde..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1 filmz-gullach87 17 år siden
Jeg synes filmen afspejler et univers som vi fleste danskere kender til, men i særdeleshed forsøger at abstrahere fra.
Selv om jeg ikke føler filmen inspirerer mig særlig meget på det skuespilmæssige plan, synes jeg alligevel den giver positive muligheder for at skabe debat om den problematik, som filmen omhandler.
Hvad synes I om filmen og hvordan tror I den vil påvirke samfundet??
For at se traileren til filmen kan du klikke på linket
#2 filmz-vassago 17 år siden
#3 gi-jones 17 år siden
#4 wimmie 17 år siden
Man kan ikke sige "eye for eye"...det hedder "an eye for an eye" eller "eye for an eye".
Det andet er ukorrekt engelsk - gør det ordentligt eller lad være...er min mening.
#5 Bohemian 17 år siden
#6 mvejen 17 år siden
Det må du så nok hellere fortælle produktionsselskabet der lavede en film af samme navn i 1996, http://www.imdb.com/title/tt0116260/
#7 HonoDelLoce 17 år siden
Og så må du nok hellere tage at læse #4 igen..
#8 DarkLight 17 år siden
#9 HonoDelLoce 17 år siden
Smukt sagt i øvrigt :)
Jeg så et interview med ham der åbenbart har lavet filmen i går ..
Nu skal man ikke skue hunden på hårene, men det interview, samt klip fra filmen, gav mig bare OVERHOVEDET ikke lyst til at se filmen.. Jeg sad faktisk nærmest og tænkte lidt det samme - at det så alt for "amatør" og hjemmevideo-agtigt ud - på den ufede måde..
#10 chandler75 17 år siden